توسعه ارتباط بین تلفن و رایانه شخصی ویندوزی شما

توسعه ارتباط بین تلفن و رایانه شخصی ویندوزی شما

توسعه ارتباطات بین تلفن و رایانه شخصی ویندوزی شما

 

مایکروسافت بسیار هیجان زده هستیم که تکامل اپلیکیشن Your Phone را به عنوان Phone Link اعلام کند. مایکروسافت بیش از سه سال پیش تجربه Your Phone را معرفی کردیم و به شما این امکان را می‌دهد که گوشی هوشمند خود را در جیب خود نگه دارید و همچنان بتوانید به عکس‌ها و متن‌های خود در رایانه خود دسترسی داشته باشید. از آن زمان، ما قابلیت‌های بیشتری را فعال کرده‌ایم، مانند امکان فیلتر کردن اعلان‌ها در رایانه شخصی ویندوزی، برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی حتی زمانی که تلفن شما در دسترس نیست، و استفاده از برنامه‌های تلفن همراه Android شما در رایانه شخصی ویندوز شما.

به عنوان بخشی از این تکامل، ما اکنون یک رابط کاملاً جدید را معرفی می کنیم که اعلان ها را در ابتدا ارائه می دهد تا به شما کمک کند مطمئن باشید چیزی را از دست نمی دهید. با ناوبری زبانه‌دار جدید، تمام قابلیت‌ها و محتوای مهم گوشی شما هنوز در دسترس شماست. و همچنین بهبودهایی را برای آسان‌تر کردن راه‌اندازی انجام داده‌ایم. با به‌روزرسانی بعدی ویندوز 11، می‌توانید با اسکن کردن یک کد QR، در حین راه‌اندازی با رایانه جدید خود، Phone Link را نیز تنظیم کنید.

ما این تجربه را چیزی فراتر از آوردن تلفن شما به رایانه شخصی می‌دانیم، بلکه پل ارتباطی بین این دو دستگاه است، بنابراین نام برنامه را به Phone Link تغییر می‌دهیم. و برای تجلیل بیشتر این ارتباط بین دو دستگاه شما، ما همچنین نام برنامه همراه موبایل را از Your Phone Companion به Link to Windows برای همه کاربران اندروید تغییر دادیم. ما هر دو برنامه را با یک نماد نیز کنار هم قرار می دهیم.

 

Phone Link طراحی به روز شده ای برای ویندوز 11 دارد

 

در سفر خود برای سهولت دسترسی مشتریان به محتوایی که برای آنها مهم است، با انتشار اخیر ویندوز 11 فرصتی عالی دیدیم تا طراحی برنامه را نیز به روز کنیم. ما به دقت کنترل‌ها، پالت رنگ‌ها و ظاهر و ظاهر کلی خود را به‌روزرسانی کردیم تا یک تجربه برنامه بومی را در سیستم‌عامل ویندوز 11 جدید ارائه کنیم. تغییرات جدید طراحی اپلیکیشن شامل گوشه های گرد، تصاویر تازه و نماد نگاری به روز شده است.

 

توسعه ارتباط بین تلفن و رایانه شخصی ویندوزی

 

Phone Link در حال دستیابی به مشتریان بیشتری در سراسر جهان است

 

اخیراً ما یک گام هیجان‌انگیز برای باز کردن قفل این عملکرد متقابل دستگاه برای یک بازار کاملاً جدید برداشتیم. Phone Link اکنون به لطف همکاری با HONOR در چین در دسترس است، و این تجربیات را اکنون در دستگاه‌های HONOR Magic V، سری Magic 4 و Magic 3 در دسترس قرار می‌دهد.

این علاوه بر شراکت‌های موجود ما با Surface Duo و Samsung برای ادغام عمیق و ارائه تجربه بهتر در این دستگاه‌ها فراتر از آنچه در سایر دستگاه‌های Android ممکن است، است. اخیراً، با مشارکت سامسونگ، راه‌اندازی برنامه‌هایی را که اخیراً در تلفن خود استفاده می‌کردید و ادامه استفاده از آنها در رایانه شخصی آسان‌تر کرده‌ایم. این کار دنیای تلفن همراه و رایانه شخصی را نزدیک‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد برای فایل‌هایی که در برنامه تلفن همراه Office خود مشاهده می‌کردید به تجربه‌های وب و دسکتاپ Office بروید.

 

تلفن و دسکتاپ

 

با Phone Link در رایانه شخصی خود شروع کنید

 

مایکروسافت می‌خواهد ابراز کند که چقدر هیجان‌ زده‌ هست که تکامل تجارب پیوند تلفن و پیوند به ویندوز خود را به اشتراک می‌گذاریم و از همه مشتریان خود برای پیوستن به ما در این سفر تا کنون تشکر می‌کنیم. سفر در اینجا متوقف نمی‌شود، ما همچنان از طریق Phone Link تجربه‌های بیشتری را از طریق دستگاه‌های مختلف به ویندوز می‌آوریم. اگر هنوز آن را امتحان نکرده‌اید، اکنون بهترین زمان برای غواصی است. سفر بین دستگاهی خود را از اینجا شروع کنید: aka.ms/phonelink.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.