معرفی برنامه‌های Android در ویندوز ۱۱ به Windows Insiders

معرفی برنامه‌های Android در ویندوز 11 به Windows Insiders

برای اولین بار اپلیکیشن های اندروید را در ویندوز تجربه کنید

 

برای لذت، فروشگاه جدید مایکروسافت را باز کنید و مجموعه‌ای از تجربیات تلفن همراه را که قبلاً در ویندوز موجود نبودند، بیابید. این برنامه‌ها و بازی‌های اندروید به کاتالوگ گسترده‌تر ما می‌پیوندند، که همه چیزهایی که به دنبال آن هستید را دارد.

از بازی‌های اصلی تا معمولی، مجموعه‌های بهره‌وری پیچیده تا تجربیات اجتماعی، ابزارهای خلاقیت تا برنامه‌های سرگرم‌کننده خاص، و ابزارهای توسعه‌دهنده تا کل محیط‌های مجازی.

تجربه جدید جستجوی فروشگاه مایکروسافت ما بدون توجه به فناوری مورد استفاده برای ساخت یک برنامه، بهترین نتایج موجود را ارائه می دهد، زیرا مایکروسافت متعهد هست زمانی که بیش از یک گزینه در دسترس است، انتخابی را به شما ارائه دهد. و هنگامی که برای دانلود یک برنامه اندروید آماده شدید، فروشگاه Appstore آمازون شما را از طریق بقیه جریان راهنمایی می کند و شما را در مسیر خود قرار می دهد.

اجرای برنامه‌ها و بازی‌های اندروید در ویندوز 11 احساسی آشنا، بدون دردسر و یکپارچه می‌کند – درست همانطور که انتظار دارید. می‌توانید با کمک ویژگی جدید Snap Layouts به راحتی این برنامه‌ها را کنار هم اجرا کنید، آن‌ها را به منوی Start یا نوار وظیفه خود پین کنید و از طریق ورودی ماوس، لمسی یا قلم با آن‌ها تعامل داشته باشید. برنامه‌های اندروید نیز در Alt + Tab و Task View ادغام شده‌اند تا به شما کمک کنند تا به سرعت بین برنامه‌هایی که برای شما مهم هستند حرکت کنید. می‌توانید اعلان‌ها را از اعلان‌های برنامه‌های Android در مرکز اعلان ببینید یا کلیپ‌ بورد خود را بین یک برنامه Windows و یک برنامه Android به اشتراک بگذارید. ما تجربه را با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی ایجاد کرده ایم. بسیاری از تنظیمات دسترس‌ پذیری ویندوز برای برنامه‌های Android اعمال می‌شود و ما با آمازون برای ارائه بهبودهای بیشتر کار می‌کنیم.

 

SUR22 ProX Feature Platinum WithBG scaled

 

ما با آمازون و توسعه دهندگان برنامه های محبوب همکاری کرده ایم تا 50 برنامه را برای Windows Insiders انتخاب کنیم تا در مجموعه وسیعی از سخت افزارها آزمایش و اعتبارسنجی شود. ما برنامه های جدید را از طریق به روز رسانی برنامه Windows Insider در ماه های آینده منتشر خواهیم کرد.

 

در اینجا چند نمونه از آنچه می توانید امروز امتحان کنید آورده شده است:

 

• بازی‌های موبایل: برخی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل مانند Lords Mobile، June’s Journey، Coin Master و غیره را بازی کنید.

• خواندن: از خواندن کتاب مورد علاقه خود با Kindle یا یک مجموعه کمیک دیجیتال با Comics در رایانه لوحی ویندوز خود لذت ببرید و با یک انگشت روی صفحات خود بکشید.

• محتوای کودکان: به فرزندتان مهارت‌های ریاضی، خواندن و نوشتن را با بچه‌های آکادمی خان برنده جایزه بیاموزید یا با Lego Duplo World فضاهای دیجیتالی جدیدی بسازید.

 

بر اساس فناوری جدید پلتفرم ویندوز ساخته شده است

 

برای فعال کردن این نوع تجربه‌ها، ما یک مؤلفه جدید در بالای ویندوز 11 به نام Windows Subsystem for Android™ معرفی می‌کنیم که فروشگاه Appstore آمازون و کاتالوگ آن را تقویت می‌کند. این زیرسیستم شامل هسته لینوکس و سیستم عامل اندروید مبتنی بر پروژه منبع باز اندروید (AOSP) نسخه 11 است. این سیستم از طریق فروشگاه مایکروسافت به عنوان بخشی از نصب فروشگاه Appstore آمازون توزیع شده است، که به کاربران اجازه می دهد تا در طول زمان و در ادامه به روز شوند. برای افزودن پشتیبانی برای API ها، قابلیت ها و سناریوهای بیشتر. زیرسیستم در یک ماشین مجازی Hyper-V اجرا می شود، مانند زیرسیستم ویندوز برای لینوکس. می‌داند که چگونه زمان اجرا و API برنامه‌ها را در محیط AOSP به لایه گرافیکی ویندوز، بافرهای حافظه، حالت‌های ورودی، دستگاه‌های فیزیکی و مجازی و حسگرها نگاشت کند.

 

اندروید در ویندوز

 

زیرسیستم ویندوز برای اندروید در طیف کاملی از انواع پردازنده های ویندوز (AMD، Intel و Qualcomm) در دسترس است. ما با اینتل همکاری می‌کنیم تا از فناوری Intel Bridge استفاده کنیم تا برنامه‌های Arm-only را بر روی دستگاه‌های AMD و Intel اجرا کنند و مشتریان را قادر می‌سازد تا گسترده‌ترین مجموعه برنامه‌ها را در وسیع‌ترین مجموعه دستگاه‌ها دریافت کنند. به منظور ارائه یک تجربه کارآمد و ایمن برای مشتری برای برنامه Windows Insider، زیرسیستم به دستگاه‌های Windows 11 نیاز دارد که حداقل نیازهای سیستم را برآورده کنند – و ما از این نسخه برای تأیید و تنظیم این الزامات استفاده خواهیم کرد.

 

مایکروسافت با آمازون در تعامل با جامعه توسعه‌ دهندگان شریک هستیم و جزئیات بیشتری را در مورد برنامه‌های توسعه‌دهنده اولیه برای انتشار برنامه‌های اندروید در فروشگاه Appstore آمازون به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

در حال حاضر، لطفاً از راهنمای آمازون دیدن کنید. توسعه دهندگانی که علاقه مند به انتشار در فروشگاه Apps Amazon هستند، به ابزارهایی برای اشکال زدایی و آزمایش برنامه های خود در ویندوز دسترسی خواهند داشت. و ما امروز پیش نمایشی از آن ابزارها را منتشر می کنیم. برای اطلاعات بیشتر، لطفا از اسناد پشتیبانی مایکروسافت دیدن کنید.

 

در ادامه چه انتظاری داریم

 

برای شروع استفاده از برنامه‌های اندروید در ویندوز، لطفاً از دستورالعمل‌های برنامه Windows Insider مایکروسافت دیدن کنید. مایکروسافت از شما دعوت می کند تا با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود از طریق Feedback Hub به شکل دهی این محصول کمک کنید. ما به انتشار به‌ روزرسانی‌ های این تجربه از طریق به‌ روزرسانی‌ های برنامه Windows Insider در ماه‌های آینده ادامه خواهد داد.

 

اعلامیه امروز فرصت جدیدی را برای توسعه دهندگان و سازندگان ویندوز نشان می دهد. به نقل از یک شریک نزدیک – امروز روز اول است.

Android یک علامت تجاری Google LLC است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.