سئو در ارومیه

سئو سایت حرفه ای – با 8 مدرک بین المللی + نمونه داخل و خارج کشور

سئو سایت

سئو در سایت فقط بخشی از خدمات تیم ما برای کسب و کارهایی هستند که در سرتاسر ایران بزرگ فعالیت دارند و به دنبال ارتقاء سایت های خود برای دیده شدن یا فروش هستند. برای همین ، اگر صاحب یا ادمین یک وب سایت هستید که به دنبال یک تیم حرفه ای برای سئو سایت خود هستید ، در جای درستی قرار دارید.

سئو چیست؟

مدیر یا ادمین وب سایت برای اینکه بتواند در ساده ترین، سریع ترین زمان، با رعایت اصول محتوایی کاربران را جذب وب سایت نماید تا کاربران بتوانند به دقیق ترین نتیجه مد‌نظر برسند و یک بازه زمانی را در سایت مشغول کنند سئو میگویند.

البته سئو مختص به یک سایت نمیشود چون میتوان با رعایت اصول سئو صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام، صفحه تويتر، کانال یوتیوب، و برخی از شبکه های اجتماعی را به کاربران هدف نشان داد.

همه چیز درباره سئو سایت

تا الان متوجه شدیم که سئو چیست اما باید چه کرد تا موتورهای جستوجو ماننده گوگل، بینگ، یادندکس، یاهو و سایر موتور‌های جستوجو محتوا یا صفحه ما را به کاربران نشام دهند؟!

پاسخ:

بایستی محتوای کاربر پسند در سایت قرار گیرد

  • کاربران محتواهای را می پسندند که با مطالعه آن به نتیجه برسند مانند: ” این کفش برای کوهنوردی مناسب است” “این لباس مناسب زمستان است” “تیم مغز رایانه در حال تایپ تجربه های خود در این محتوا هستند.
  • یا محتوای همچون نظرات ماننده: “این کفش خیلی خوبه” “من با این لباس تو زمستون سردم نمیشه” “وبلاگ مغز رایانه تخصصا در حوزه رایانه و تکنولوژی فعالیت داره”

محتوا نباید کپی باشد حتی ترجمه از سایت های غیر فارسی

  • برخی از تولید کنندگان محتوا به خصوص محتوای متنی محتوای خود را از سایت های فارسی کپی میکنند و فکر میکنند گوگل نمیتواند کپی بودن محتوا را تشخیص دهد اما این تفکر کاملا اشتباه است. گوگل طی این سالها بسیار ابزار هوش مصنوعی را به کار گرفته تا از محتوای غیر واقعی جلو گیری کند. حتی محتوای ترجمه انگلیسی به فارسی را نیز تشخیص می دهد.

محتوای تصویری نیز در صفحه قرار بگیرد

  • برخی از مدیران وب سایت فقط تاکید دارند بر محتوای متنی این طرز تفکر قدیمی شده است شما نباید برای گوگل یا هیچ موتور جستوجو برای افزایش نرخ تبدیل خود بنویسید شما باید کاربر را متقاعد یا توضیح مناسبی بنویسید تا کاربر از سایت شما خارج نشود یا حداقل به نتیجه برسید.
  • حتما از محصولات یا خدمات خود عکاسی یا ویدیو ۱ دقیقه ای تهیه کنید تا کاربران جذب سایت شوند یا با خدمات شما بیشتر آشنا شوند.

رعایت عنوان ها یا Heading وب سایت و تمامی صفحات

کاربران اکثر اوقات سریع به دنبال مزایا، معایب یا عنوان خاصی در محصول یا خدمات هستند میتوان با عنوان بندی مناسب و اصولی سریعا کاربر را با به نتیجه رساند. فرض کنید به دنبال “مزایای سئو” هستند اگر بخواهد کل محتوای سئو را بخوانند حدودا ۵ الی ۱۵ دقیقه زمان صرف کنند اما اگر عنوان “مزایای سئو” باشد در عرض ۳۰ ثانیه به نتیجه میرسند.

لینک سازی اصولی داخل سایت

  • فرض کنید کاربری وارد صفحه سئو حرفه ای شده است و میخواهد محصول یا محتوای طراحی سایت را نیز بخواند اگر لینک سازی انجام شود به راحتی میتواند در صفحه ای شما وارد صفحه دیگری شود امکان دارد کاربر با سایت شما چند روز وقت صرف کند اما اگر در منوی سایت یا در محتوا لینکسازی وجود نداشته باشد از سایت شما خارج شده و به سایت رقیبای شما وارد میشود.

شبکه‌های مجازی برای سایت یا کسب‌و‌کار و لینکسازی پروفایلی

  • کاربران تمام زمان خود را صرف چرخیدن در موتور های جستوجو نمیکنند و امکان دارد تا چند روز هیچ کلمه ای را جستوجو نکنند به همین خاطر کسب و کار شما باید در تمامی شبکه های مجازی فعال باشد تا به کاربران یادآوری کنید که شما محصول یا خدمات جدیدی اضافه کردید تا وارد سایت شما شوند یا به دوستان خود ارسال کنند.

برند‌سازی اصولی برای کسب و کار

  • برندسازی یعنی خدمات یا محصولات خاصی را با نام شما می شناسند مثال: “مغز رایانه خدمات کامپیوتر در محل” شما باید به قدری محتوا مفید تولید کنید تا کاربران به برند شما اهمیت دهند. تجربه: ثبت برند خود را هیچگاه فراموش نکنید.

ثبت مکان کسب‌و‌کار در نقشه گوگل

  • یکی از سریعتا راه ها برای دیده شدن ثبت مکان کسب‌و‌کار در نقشه های گوگل، بلد، و نشان میباشد این نوع مسریاب ها محل کسب‌و‌کار، تلفن، آدرس، عکس محل را به کاربران نشان میدهد.

خرید سرور یا هاست مناسب برای سایت

( طبق تجربه تیم مغز رایانه سرور نقش اساسی در سئو سایت دارد)

  • فرض کنید کسب و کاری در خیابان اصلی وجود دارد ولی وقتی مشتری میخواهد وارد آن محل شود محل مورد نظر بسته یا با مشکل عدم وجود روشنایی رو به رو هست. مشتری یا کاربر هیچگاه منتظر شما نمی ماند چون شما به کاربر اهمین ندادید و هنگاه نیاز او سایت شما بسته یا با خطای سرور یا دیتابیس رو‌به‌رو بود. برای تهیه سرور یا هاست حتما با کارشناسان مغز رایانه به صورت رایگان مشاوره بگیری تا شما را کامل راهنمایی کنند.

تجربه کاری طراح سایت یا سئو کار

  • صاحب یک کسب‌و‌کار متخصص حوزه فعالیت خود میباشد و هیچ اطلاعی از تخصص طراحی سایت یا سئو سایت ندارد تمامی این راهنمایی و مشکلات احتمالی را یک سئو کار سایت حرفه ای یاید گوش زد کند و حتما باید کارفرما را اطلاع سازد.

سئو کار به صورت دوره ای مطالعه داشته باشد آپدیت های گوگل را مطالعه کند.

  • موتورهای جستوجو ماننده گوگل به صورت دوره ای آپدیت های گوناگونی عرضه میکنند تا کاربران تجربه بهتری داشته باشند. به همین علت باید سئو کار یا مدیر وب سایت به صورت هفتگی این نوع آپدیت ها را بررسی و از تجربه سایر همکاران استفاده کند تا سایت با افت رتبه مواجه نشود.

بازار هدف و مشریان حوزه کسب و کار

  • قبل از راه اندازی سایت و سئو سایت ادمین وب سایت از حوزه، مشتریان بالقوه محصولات یا خدمات شما مطلع شود و درباره آن جستوجو و تحقیق کند تا بداند به چه کسانی وب سایت را نشان دهد. فرض کنید شما دنبال خرید خودرو هستید و یک شخص ۲۵ ساله یا بالاتر هستید و در سایت بنر کارتونی یک خودرو را میبنید واضح هست که به تجربه کاربر هیچ اهمیتی ندادند و شما تجربه ناخدآگاه بدی دارید.

نکته:

سئو سایت وردپرس یا سایت اختصاصی؟

  • سئو سایت وردپرس با سایت اختصاصی هیچ تفاوتی نداشته و تمامی موار سئو یه طراح سایت و سئو کار وب سایت بستگی دارد. وردپرس با زبان php توسعه داده شده.
  • بسیاری از سایت های روز دنیا ماننده شرکت بنز، وبلاگ اسنپ، دیجی کالا، وبلاگ مغز رایانه، با وردپرس توسعه داده شده و سئو سایت بستگی به پیکربندی درست یا غلط ادمین وب سایت بستگی دارد.

اما در ادامه به یکی از مهم ترین بحث های موجود در سئو سایت یعنی الگوریتم های گوگل اشاره خواهیم کرد.

سئو سایت در ارومیه

نمونه کارهای سئو سایت

در عکس های بالا میتوانید نمونه یکی از 10 نمونه سئو یک سایت را مشاهده کنید، ما با استفاده از تجربه، تکنیک و تیم حرفه ای می توانیم  فروش، معرفی، بازاریابی محصول یا خدمات شما را با بهینه سازی وب سایت کسب و کار شما چند برابر کنیم.

برای سئو سایت و افزایش فروش شما در اولین مرحله باید یک سایت با استانداردها و اصول اولیه داشته باشید پیشنهاد میکنیم به طراحی سایت در ارومیه مراجعه کنید و همین حالا طراحی سایت خود را سفارش دهید.

تیم سئو سایت ما در شهر ارومیه فعالیت دارد آدرس: ارومیه – بلوار رسالت روبه‌روی مصلی امام خمینی (ره) از روز شنبه الی پنجشنبه می توانید به صورت حضوری از ساعت 10 صبح الی 16 ظهر برای مشاوره با کارشناسان ما صحبت کنید. ما بیش از 40+ سایت در حوزه های مختلف را به صورت اصولی سئو (بهینه سازی ) انجام دادیم که به رشد بیش از 100+ درصدی کسب و کارها کمک کرده است به صورت آنلاین و دیجیتال محصولات خود را نمایش و به فروش رسانند.

الگوریتم گوگل چیست؟

الگوریتم جستجوی گوگل یک سیستم پیچیده است که به گوگل اجازه می دهد مرتبط ترین صفحات را برای یک جستجوی خاص پیدا کند ، رتبه بندی کرده و برگرداند. به طور دقیق ، کل سیستم رتبه بندی شامل الگوریتم های متعددی است که عوامل مختلفی مانند کیفیت ، ارتباط یا قابلیت استفاده از صفحه را در نظر می گیرد.

مدرک های بین المللی رسمی سئو

پس از کسب تجربه در سئو سایت های مختلف و فعالیت سئو حرفه ای به صورت رسمی از تیم گوگل و هاب اسپات مدرک های دیجیتال مارکتینگ، فروش آنلاین، بازاریابی دیجیتال را دریافت کردیم.

 

برای مشاوره رایگان سئو سایت در ارومیه فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمایید, 09923660137

الگوریتم گوگل برای سئو ارومیه چیست؟

الگوریتم گوگل تا حدی از کلمات کلیدی برای تعیین رتبه بندی صفحات استفاده می کند. بهترین راه برای رتبه بندی کلمات کلیدی خاص ، انجام SEO است. سئو ارومیه اساساً راهی است که به گوگل می گوید وب سایت یا صفحه وب مربوط به یک موضوع خاص است.

نکته: مکان فعالیت شما هر کجای شهر ارومیه، ایران، جهان باشد سئو از یک اصول خاصی برخوردار است و الگوریتم های موتورهای جستوجو محدود به یک مکان نمی باشد.

سالها پیش ، برای بسیاری از سایتها عادی بود که محتوای خود را “کلمات کلیدی” بنویسند. در اصل ، آنها فرض کردند که الگوریتم گوگل فکر می کند که هرچه کلمات کلیدی بیشتری نوشته شود ، اهمیت صفحه باید بیشتر باشد.

هنگامی که گوگل این موضوع را درک کرد ، آنها الگوریتم خود را برای مجازات سایت هایی که صفحات خود را با کلمات کلیدی پر می کنند ، و همچنین بسیاری از شیوه های دیگر سئو ارومیه کلاه سیاه تغییر دادند. به همین دلیل ، شما باید از هر گونه تاکتیکی که با هدف پیشبرد موتورهای جستجو انجام می شود ، اجتناب کنید.

آینده الگوریتم گوگل چیست؟

گوگل به ندرت هیچ گونه تغییری در الگوریتم های خود ارائه می دهد مگر اینکه عمده باشند. تغییرات کوچکتر در داخل ایجاد می شوند و معمولاً جز به عنوان موج های کوچکتر احساس نمی شوند. مهم است که در جریان اعلامیه های الگوریتم گوگل باشید ، اما به همان اندازه مهم نیست که به الگوریتم ها زیاد فکر کنید.

در عوض ، ضروری است که به سادگی قدرت الگوریتم Google را بشناسید و سعی کنید بهترین وب سایت ممکن را تولید کنید. در نتیجه ، بازدیدکنندگان از آنچه می بینند ، که همیشه یک سیگنال رتبه بندی مثبت است ، خوشحال خواهند شد.

سئو سایت در ارومیه با مدرک بین المللی کاملا تضمینی

کارشناسان ما در شهر ارومیه فعالیت دارند با8 مدرک بین المللی سئو سایت در ارومیه هر روزه هفته 24 ساعته ما در خدمت شما هستیم تا سایت شما در نتایج جستوجو در گوگل بالاترین رتبه را داشته باشد.

الگوریتم جستجوی گوگل چگونه کار می کند؟

  1. معنی پرس و جو

برای بازگرداندن نتایج مرتبط ، گوگل باید بفهمد کاربر دقیقاً در جستجوی چه چیزی است و قصد جستجوی او چیست.

آنها باید چیزهای مختلف را درک کرده و ارزیابی کنند:

  1. معنی کلمات – کلمات مورد استفاده در زبان طبیعی دقیقاً به چه معناست؟
  2. هدف جستجو در پشت پرس و جو – کاربر با استفاده از پرس و جو خاص چه می خواهد – تعریف ، بررسی ، خرید ، یافتن یک وب سایت خاص؟
  3. نیاز به تازه بودن محتوا-آیا پرس و جو حساس به زمان است و نیاز به اطلاعات تازه دارد؟

گاهی اوقات بسیار ساده است. اگر کسی از عبارت جستجو ” قیمت آیفون جدید ” استفاده کند ، در همه جنبه ها کاملاً واضح است.

  1. ارتباط صفحات

موتور جستجو باید پیدا کند که چه صفحاتی مربوط به عبارت جستجو است. به عبارت دیگر ، برای پیدا کردن صفحاتی که به بهترین شکل ممکن به جستجوی کاربر پاسخ می دهند. این کار را با جستجو و فهرست بندی منظم تمام وب سایت های اینترنتی و تجزیه و تحلیل محتوای آنها انجام می دهد.

کلمات کلیدی نقش کلیدی را ایفا می کنند. اگر عبارت جستجو و عبارات مربوط به عبارت جستجو در صفحه ظاهر شود ، احتمال زیاد وجود دارد که صفحه برای کاربر مناسب باشد.

  1. کیفیت محتوا

احتمالاً میلیون ها صفحه برای هر عبارت جستجو وجود دارد ، بنابراین Google باید صفحاتی را که محتوای با کیفیت ارائه می دهند و نشان می دهد:

یکی از عناصر اصلی الگوریتم به اصطلاح PageRank است که کیفیت و کمیت پیوندهای اشاره شده به یک صفحه را در نظر می گیرد.

  1. قابلیت استفاده از صفحات

اکنون که گوگل ارتباط و کیفیت محتوا را پوشش داده است ، باید مطمئن شود که وب سایت از قابلیت استفاده و کاربرپسندی خوبی برخوردار است. این شامل جنبه های فنی مانند:

  • پاسخگویی به صفحه
  • حالت واکنشگرا در همه مرورگرها
  • سرعت صفحه
  • امنیت وب سایت و سرور

اینها ممکن است مهمترین فاکتورها نباشند اما مطمئناً وقتی عوامل دیگر با هم برابر هستند ، مورد توجه قرار می گیرند.

  1. زمینه و تنظیمات

نکته آخر اینکه نتایج جستجو به شدت تحت تأثیر شرایط و ترجیحات شخصی کاربر است. این موارد ممکن است شامل مواردی مانند:

  • موقعیت مکانی کاربر
  • تاریخچه جستجوها
  • تنظیمات جستجو

هدف الگوریتم موتورهای جستجو چیست؟

هدف از الگوریتم موتورهای جستجو ارائه مجموعه ای از نتایج جستجوی با کیفیت بالا است که پرسش / سوال کاربر را در اسرع وقت برآورده می کند.

سپس کاربر گزینه ای را از لیست نتایج جستجو انتخاب می کند و این عمل به همراه فعالیت های بعدی ، سپس به آموخته های آینده می پردازد که می تواند بر رتبه بندی موتورهای جستجو در آینده تأثیر بگذارد.

وقتی جستجو انجام می شود چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که یک عبارت جستجو توسط کاربر وارد موتور جستجو می شود ، همه صفحاتی که مرتبط تلقی می شوند از فهرست مشخص می شوند و از یک الگوریتم برای رتبه بندی سلسله مراتبی صفحات مربوطه در مجموعه ای از نتایج استفاده می شود.

الگوریتم های مورد استفاده برای رتبه بندی مرتبط ترین نتایج برای هر موتور جستجو متفاوت است. به عنوان مثال ، صفحه ای که در جستجوی جستجوی Google رتبه بالایی دارد ، ممکن است برای همان پرس و جو در بینگ رتبه بالایی نداشته باشد.

علاوه بر عبارت جستجو ، موتورهای جستجو از سایر داده های مرتبط برای بازگرداندن نتایج استفاده می کنند ، از جمله:

  • مکان – برخی از عبارتهای جستجو وابسته به مکان هستند ، به عنوان مثال “کافه های نزدیک من” یا “زمان فیلم”.
  • زبان تشخیص داده شده – موتورهای جستجو در صورت تشخیص می توانند نتایج را به زبان کاربر بازگردانند.
  • سابقه جستجوی قبلی – موتورهای جستجو نتایج متفاوتی را برای یک پرس و جو بسته به آنچه کاربر قبلاً جستجو کرده است ، نشان می دهند.
  • دستگاه – ممکن است مجموعه ای متفاوت از نتایج بر اساس دستگاهی که پرس و جو از آن ایجاد شده است ، بازگردانده شود.

چرا ممکن است یک صفحه ایندکس نشود؟

تعدادی از شرایط وجود دارد که در آن URL توسط یک موتور جستجو نمایه نمی شود. این ممکن است به دلیل:

  • موارد حذف Robots.txt – فایلی که به موتورهای جستجو می گوید که در سایت شما نباید از چه چیزی دیدن کنند.
  • دستورالعمل های موجود در صفحه وب به موتورهای جستجو می گویند آن صفحه را فهرست بندی نکنید (تگ noindex) یا صفحه مشابه وجود دارد.
  • الگوریتم های موتورهای جستجو که صفحه را با کیفیت پایین، محتوای کوتاه یا محتوای تکراری را ایندکس نمیکند.
  • صفحه سایت شما دارای خطا میباشد. (به عنوان مثال 404 کد پاسخ HTTP یافت نشد).

نکته برای صرفه جویی در هزینه

سئو سایت به زمان و هزینه نیاز دارد. اگر کمی در مورد فروش، بازاریابی، و کسب درآمد فکر کنیم به این نتیجه میرسیم در بهترین شرایط اگر یک کسب و کار ایجاد کنیم در حال حاضر متوسط باید 100 میلیون تومان الی 500 میلیون تومان باید هزینه اجاره، منابع انسانی و… را بپردازیم تا بعد از چند ماه به کسب درآمد برسیم.

ولی در مقایسه با هزینه های سایت و سئو سایت بنا بر حوزه فعالیت و رقابت  هزینه ها 70 درصد کاهش پیدا میکند.

 

برای مشاوره رایگان سئو سایت در ارومیه فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمایید, 09923660137

ایندکس سریع صفحات برای بهبود سئو

  • داشتن ساختار سایت خوب
  • داشتن ساختار لینکسازی مناسب
  • اجتناب از تغییر مسیر یا ریدایرکت ادامع دار
  • رفع هرگونه خطای سرور به کمک متخصص سرور لینوکس یا ویندوز
  • از داشتن اسکریپت یا کد های منقضی شده اجتناب کنید
  • داشتن یک فایل Robots.txt که بنا بر نیاز شما ایجاد شده باشد
  • داشتن یک فایل نقشه سایت XML که تمامی لینک های مفید داشته باشد
  • از داشتن محتوای تکراری یا کپی شده جلوگیری کنید در صورت مشاهده مطالب کپی سریعا یک جایگزین پیدا کنید.

کلام آخر

تیم ما با انجام سئو سایت حرفه ای می تواند تمامی سایت های نو پا یا افتی را به رتبه و درجه خوبی برسانیم. بنابراین اگر به کار سئو سایت خود نیاز دارید ، حتما با ما تماس بگیرید.

9 دیدگاه روشن سئو سایت حرفه ای – با 8 مدرک بین المللی + نمونه داخل و خارج کشور

  • شرکتی کامل برای ایده های هر مجموعه ای است طی تجربه ای که از چندین شرکت داشتم فقط مغز رایانه تونست در زمینه سئو سایت منو راضی کنه.

  • مغز رایانه شرکتی کامل برای ایده های هر مجموعه ای است طی تجربه ای که از چندین شرکت داشتم فقط مغز رایانه تونست در زمینه سئو سایت منو راضی کنه.

  • من از تیم مغز رایانه برای سئو سایتم در ارومیه خیلی خوشحالم با تشکر از تیم فنی مغز رایانه

  • محمدرضا ازلگینی

    مغز رایانه یکی از بهترین شرکت های در زمینه سئو بهینه سازی و طراحی سایت میباشد
    من توصیه ام اینه اگر کسب و کار اینترنتی دارید سئو سایت را به مغز رایانه بسپارید

  • سئو در ارومیه قراردادی هستش یا پروژه ای؟

  • سئو سایت در ارومیه چه مدت زمان نیاز دارد تا سایت ما بالا بیاد در انواع کلمات؟
    من شنیدم با گوگل همکاری میشه تا سئو سایت انجام بشه؟
    سئو سایت چه مقدار هزینه نیاز دارد؟

    • سئو سایت در ارومیه فرقی ندارد در کجای دنیا باشید سئو مجموعه ای از تکنیک ها و ترفند میباشد. بستگی به حوزه های کسب و کار متفاوت مبیاشد.
      به صورت مستقیم خیر ولی به صورت مستقیم برای سئو بله با کمک ها و اطلاع رسانی های گوگل سئو انجام میشود
      بستگی به سختی کلمات و حوزه کاری شما متفاوت می باشد

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.