طراحی سایت در ارومیه

طراحی سایت در ارومیه با 5 مدرک بین المللی

بسیاری از شرکت ها امروزه در ارومیه طراحی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ، برند سازی، فروش سرور و… را ارائه می دهند اما باید گفت هیچ یک مثل تیم مغز رایانه به شما در طراحی سایت ارومیه تضمین نمی دهند، شاید شما به دنبال روشی باشید با طراحی سایت کسب و کار خود را به نمایش بگذارید تا فروش یا برندسازی اصولی داشته باشید.

ما در این مطلب می خواهیم تمامی موضوعات طراحی سایت ارومیه را پوشش بدهیم در ادامه می توانید از ویدئو و عکس های که گذاشته ایم بهتر متوجه طراحی سایت تیم حرفه ای ما شوید.

طراحی وب سایت در ارومیه

اگر شما بخواهید به صورت سنتی محصولات یا خدمات خود را به مشتریان هدف یا عموم نشان دهید باید چند شعبه صرف نظر از اینکه باید مدت ها به دنبال یک مکان برای ایجاد فروشگاه خود صرف کنید. باید میلیون ها هزینه دکوراسیون، منابع انسانی، حقوق کارمند یا کارشناس فروش بپرازید که مشتریان شما محدود به حوزه منطقه یا نهایتا شهر شما باشد و شما مشتریان شهر یا کشور های دیگری را از دست بدهید.

و کسب و کار سنتی شما نهایت به 14 ساعت از شنبه یا پنجشنبه فعالیت داشته باشد اما هنگامی که یک سایت حرفه ای داشته باشید تمامی این قضایا منتفی است.

مشتریان برای تهیه محصولات یا خدمات اکثرا اوقات به دنبال سریعترین راه هستند که بتوانند به صورت 24 ساعته برای مشاهده محصولات یا خدمات به سایت کسب و کار شما مراجعه و در انتها از شما محصول یا خدمت مورد نظر خودشان را سفارش دهند.

طراحی سایت ارومیه

سفارش طراحی سایت در ارومیه

با سفارش طراحی سایت شما یک ویترین 24 ساعته 7 روز هفته برای محصولات یا خدمات خود برای کاربران یا مشتریان سراسر شهر، کشور، جهان و متشریان بالقوه خود دارید با هزینه جزئی می توانید شعبه سراسر دنیا داشته باشید و از مشکلات اجاره محل، منابع انسانی، ترافیک کاری و سایر مشکلات به دور باشید.

طراحی سایت های تیم مغز رایانه به صورت اختصاصی (با زبان های برنامه نویسی شده) و به صورت وردپرسی بنا بر نیاز شما و کسب و کارتان میباشد که پس از مشاوره با تیم مغز رایانه از زبان برنامه نویسی سایت خود مطلع شوید.

استراتژی های طراحی سایت

  • یک استراتژی کلمه کلیدی برای هدف قرار دادن عباراتی که مشتریان هدف شما جستجو می کنند ایجاد کنید.
  • برای مخاطبان خود (نه موتورهای جستجو) بنویسید.
  • جستجوهای مبتنی بر مکان را هدف قرار دهید.
  • سایت خود را برای اکثر موبایل ها بهینه کید
  • روی تجربه کاربران تمرکز کنید.
  • مکان کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنید.
  • نظرات مشتریان را دریافت کنید و پاسخ دهید

کلمات کلیدی خود را تعیین کنید

ابتدا تعیین کنید که می‌خواهید گوگل به کدام یک از سوالات جستجوی خود با صفحات وب‌سایت شما پاسخ دهد. اینها به عنوان کلمات کلیدی شناخته می شوند که به هر حال، می توانند تک کلمه یا عبارات باشند.

نمونه هایی از کلمات کلیدی عبارتند از:

  • “طراحی سایت در ارومیه”
  • ” لوازم یدکی خودرو”
  • “خرید تایر سواری”
  • “چگونه طراحی سایت ارومیه”
  • خدمات کامیپوتر در محل
  • “پشتیبانی مشکلات کامپیوتری”

طراحی سایت در ارومیه

هر صفحه در وب سایت شما باید مجموعه متفاوتی از کلمات کلیدی را هدف قرار دهد تا صفحات با یکدیگر رقابت نکنند. کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار شما همان کلماتی هستند که مشتریان ایده آل شما برای دریافت محصولات و خدمات مورد نیاز خود تایپ می کنند. برای کمک به انتخاب کلمات کلیدی برای کسب و کار خود، ما در طراحی سایت ارومیه تمامی مطالب سئو را نیز پوشش می دهیم این گونه که سئو سایت شما را نیز انجام می دهیم و رتبه شما را به حداقل رتبه کسب و کاران می رسانیم.

به گوگل بگویید از چه کلمات کلیدی استفاده می کنید

گوگل با خزیدن در وب، رتبه بندی میلیون ها صفحه موجود و ذخیره آنها در یک فهرست ، کار می کند. وقتی کاربر جستجویی را انجام می‌دهد، گوگل می‌تواند فهرست سازمان‌یافته‌تر خود را (به جای کل وب) اسکن کند تا به سرعت به نتایج مرتبط برسد.

بنابراین، یکی دیگر از مراحل مهم برای نمایش در صفحه اول گوگل این است که اسکن، فهرست و بازیابی سایت شما را تا حد امکان برای گوگل آسان کنید. این کار را با قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های زیر انجام دهید.

عنوان متا

هر پست وبلاگ و صفحه وب سایت شما دارای یک عنوان متا است. این عنوان در بالای صفحه شما به شکل یک هدر و همچنین به عنوان عنوان فهرست آن صفحه در نتایج جستجو ظاهر می شود (بسته به تنظیمات CMS شما).

توضیحات متا

توضیحات متا همان بخش کوچکی است که در زیر عنوان در نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شود.

علاوه بر این که به گوگل می‌گوید صفحه شما در مورد چیست، توضیحات متا به سرعت به جستجوگر می‌گوید که اگر روی صفحه شما کلیک کند چه انتظاراتی می‌تواند داشته باشد و کلیک‌های مربوط به آن صفحه را افزایش می‌دهد. بنابراین توضیحات متا به گوگل کمک می کند تا کسب و کار شما را در صفحه اول مناسب برای جستجوهای مناسب قرار دهد و به جستجوگران گوگل کمک می کند تا آن را در آنجا نگه دارند.

URL

URL (پیوند یکتا) شما شامل نام دامنه شما (مانند https://maghzrayaneh.ir) و به دنبال آن یک اسلش رو به جلو و سپس متن جدا شده با خط تیره است.

گنجاندن کلمات کلیدی در URL به گوگل کمک می کند تا سریعتر تشخیص دهد که صفحه شما در مورد چیست. همچنین، URL بین عنوان و توضیحات متا در نتایج جستجو ظاهر می شود. URL خوبی که با عنوان صفحه مطابقت داشته باشد برای کاربران جذاب تر و قابل اعتمادتر است و برای نمایش در صفحه اول مناسب تر است.

تگ های Alt

گوگل تنها در صورتی می تواند تصاویر را ببیند که تصویر دارای متن جایگزین باشد (با نام مستعار alt tag). اگر تگ alt شما شامل کلمات کلیدی باشد، گوگل می تواند ارتباط بیشتر آن صفحه را تشخیص دهد و با قرار دادن شما در صفحه اول نتایج جستجو احساس راحتی بیشتری کند.

برای مخاطبان خود بنویسید

البته، بدنه محتوای صفحه شما مهم ترین مکان برای گنجاندن کلمات کلیدی است که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. با این حال، بسیار مهم است که این کلمات کلیدی به طور سیستماتیک و بیش از حد درج نشده باشند، بلکه به طور طبیعی گنجانده شوند. در واقع، گوگل اکنون می تواند پر کردن کلمات کلیدی را تشخیص دهد و اگر این کار را انجام دهد، شما را بسیار دور از صفحه اول نتایج خود قرار می دهد.

  • کلید ورود به صفحه اول گوگل، ارائه محتوای مفید، قابل اعتماد، خواندنی، اما آموزنده است که مخاطبان هدف شما را در صفحات شما نگه می دارد و برای مطالب بیشتر باز می گردند. و به اشتراک گذاری دانش از قبل در ذهن شما به صورت مکالمه رایگان و آسان است.
  • فقط به یاد داشته باشید که اگر می خواهید برای جستجوی کلمه کلیدی خاصی در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید، صفحه شما باید اطلاعاتی را ارائه دهد و نه فقط کلمات کلیدی را که کاربران هنگام تایپ آن جستجو در گوگل تلاش می کنند به دست آورند.

بر یک مکان خاص تأکید کنید

در سایت شما باید آدرس محل فروشگاه شما باشد و سعی کنید نقشه آنلاین نیز در فوتر سایت وجود داشته باشد.

نمونه:

 

حتی اگر کاربر با استفاده از یک مکان خاص جستجو نکند، گوگل همچنان نتایج جغرافیایی مرتبط را بر اساس آدرس IP خود ارائه می دهد، بنابراین SEO محلی نه تنها رایگان است، بلکه همیشه مهم است (حتی در زمان همه گیر).

بهینه سازی برای موبایل

در بالای جستجوی گوگل سایتی را پیدا نمی کنید که پاسخگو نباشد. در حال حاضر مصرف کنندگان از تلفن و تبلت بیشتر از رایانه و لپ تاپ استفاده می کنند و اکثر جستجوهای محلی در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. در نتیجه، گوگل از وب سایت های سازگار با موبایل حمایت می کند. در واقع، اکنون همه سایت‌ها با ایندکس‌سازی موبایل اول ایندکس می‌شوند. یک سایت ریسپانسیو ایده آل است، زیرا وب سایت شما با هر اندازه صفحه سازگار می شود و عملکرد را حفظ می کند. با این حال، اگر وب‌سایت واکنش‌گرا ندارید، تنظیماتی وجود دارد که می‌توانید در سایت خود انجام دهید تا از یکپارچه‌ترین تجربه برای یک کاربر تلفن همراه اطمینان حاصل کنید.

روی تجربه کاربری تمرکز کنید

سازگاری با موبایل برای یک وب سایت کافی نیست. همچنین باید جذاب و کاربر پسند باشد. یک وب‌سایت با ناوبری بصری، فراخوان‌ها برای اقدام واضح، و پاسخ به فوری‌ترین سؤالات مخاطبان، بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تری در آنجا نگه می‌دارد و دیرتر بازمی‌گردند که Google متوجه خواهد شد و به نوبه خود، شما را در رتبه‌بندی بالاتر قرار می‌دهد. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، ترافیک بیشتری به سایت خود خواهید آورد و احتمال اینکه در صفحه اول ظاهر شوید بیشتر می شود.

چگونگی ثابت نگه داشتن نام کسب و کار

همیشه از یک نام دقیق برای کسب و کار خود استفاده کنید. Google از مغایرت‌ها خوشش نمی‌آید، حتی اگر خیلی جزئی باشد.

اطلاعات خود را به روز کنید

ناتوانی در یافتن کسب و کارتان، نشان دادن بسته شدن آن، یا گرفتن یک اپراتور هنگام تلاش برای تماس، نه تنها می تواند مشتری را منصرف کند، بلکه او را به بی اعتمادی به کسب و کار شما یا نوشتن نظر منفی سوق می دهد. در بالای لیست گوگل خود بمانید و به روز رسانی ها و تغییرات لازم را انجام دهید تا بتوان به اندازه کافی به آن اعتماد کرد تا در بالای لیست قرار گیرد.

نظرات مشتریان را دریافت کنید

جستجوگران گوگل دوست دارند ببینند دیگران در مورد یک کسب و کار چه فکر می کنند، بنابراین جای تعجب نیست که کسب و کارهایی که نظرات گوگل مثبت تری دارند در صفحه اول نمایش داده شوند. از مشتریان شخصاً بپرسید و یک پیوند میانبر بررسی ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی نظرات را در کانال های آنلاین خود تشویق کنید. در حالی که این از نظر فنی در فهرست بهینه‌سازی‌های Google برای کسب‌وکار من قرار می‌گیرد، فراموش نکنید که تعداد زیادی سایت بررسی دیگر وجود دارد که همه آنها بر رتبه‌بندی شما تأثیر دارند.

تعریف طراحی سایت

یک سایت از عناصر اجزا مختلفی تشکیل شده است که هریک از این عناصر کاربرد مهم خود را دارد و در فروش بسیار کارآمد می باشند. طراحی وب سایت در دنیای امروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سایت ها به دو دسته کلی ایستاتیک و دینامیک تقسیم میشوند. با طراحی سایت ارومیه از کسب و کار های منطقه خود پیشی بگیرید.

طراحی گرافیک سایت

بعد از طراحی وایر فریم نوبت به طراحی گرافیک سایت میرسد. با استفاده از این روش که نرم افزار های مخصوص به خود را دارد، به طراحی وایر فریم رنگ میدهد. و با توجه به نوع کسب و کاری که برای آن می خواهید طراحی سایت انجام دهید، رنگ بندی و گرافیک سایت انجام میشود.

کد نویسی و برنامه نویسی

در طراحی سایت ارومیه نیز بعد از طراحی وایر فریم و طراحی گرافیک سایت نوبت به برنامه نویسی و کدنویسی سایت میرسد. در مرحله برنامه نویسی میتوان روش های مختلفی برای بخش مدیریت سایت انجام داد. برای این منظور میتوان از سیستم هاب مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کرد.

وظایف یک طراح سایت

برای راه اندازی یک پروژه به دو تیم یا دو شخص نیاز است. یک شخص برای طراحی بخش front-end یا همان ظاهر سایت و یک شخص برای back-end یا همان طراحی بخش مدیریت سایت، که در ادامه وظایف هریک از این دو شخص را بیان میکنیم.

وظایف فرانت اند کار

فرانت اند سایت شامل تمامی بخش های سایت است. که تمامی ویژگی های ظاهری یک سایت شامل میشود و یک شخص یا تیم فرانت اند آن را طراحی میکند. برای طراحی و توسعه ظاهر یا همان Front-end یک سایت نیاز به برنامه نویسی به زبان های HTML , CSS , JAVASCRIPT است و یک توسعه دهنده Front-end کار باید به این زبان ها تسلط کافی داشته باشد. البته معمولا در پروژه های بزرگ و برای سایت هایی که گرافیک در آن اهمیت ویژه ای دارد از یک گرافیک کار هم برای طراحی قسمت های گرافیکی مانند آیکون های سایت، تصاویر بخش های مختلف و تنظیم و رنگ بندی سایت استفاده می شود.

وظایف بک اند کار

درواقع تمامی کد هایی که توسط بازدیدکنندگان دیده نمیشود کد های بک اند نامیده میشود. یک بک اند کار مسئولیت کد نویسی ساختار و ستون های اصلی سایت را بر عهده دارد. در واقع تمامی امکانات و عملکردهای یک سایت باید در بخش بک اند سایت کدنویسی شوند. معمولا برای طراحی و برنامه نویسی بخش Back-end بک اند سایت از زبان های برنامه نویسی Python، ASP و PHP استفاده می شود.

انواع طراحی سایت

طراحی سایت ارومیه به دو دسته کلی تقسیم میشوند که در ادامه مقاله به توضیح این دو دسته میپردازیم:

طراحی سایت استاتیک

در سایت های استاتیک مدیر سایت نمیتواند محتوای سایت را تغییر دهد و برای تغییر آن باید یا خود طراحی سایت را بلد باشد یا سایت خود را به یک طراح سایت دیگر بسپارد. در حال حاضر که سیستم های بسیار حرفه ای روی کار آمده اند همانند وردپرس استفاده از طراحی سایت استاتیک بسیار کاهش یافته است. معمولا برای سایت هایی که قرار است تا مدت ها محتوای آن تغییر نکند از طراحی سایت استاتیک استفاده میشود.

طراحی سایت دینامیک

در سایت های داینامیک هردو بخش فرانت اند و بک اند برنامه نویسی میشوند. در این نوع از طراحی یعنی اینکه مدیر میتواند به تمامی بخش های سایت دسترسی داشته باشد و بتواند آنها را تغییر دهد و سایت پویا باشد. برنامه نویس بک اند پویا سازی سایت را برعهده دارد.

مشاغل مرتبط با طراحی سایت

به غیر از طراحی سایت در ارومیه مشاغل زیادی هستند که به سایت برای دیده شدن کمک میکنند به چند مورد از آنها اشاره میکنیم:

  • گرافیست
  • متخصص دیجیتال مارکتینگ
  • متخصص تولید محتوا
  • متخصص سئو

اهداف طراحی سایت درارومیه

در زمینه طراحی سایت ارومیه اهداف میتواند متفاوت باشد چرا که سایت های مختلف برای اهداف مختلف طراحی میشوند. امروزه برای بسیاری از کسب و کار ها سایت های مختلفی طراحی میشود. روزانه میلیون ها سایت طراحی میشوند که هرکدام پاسخگو به یک هدف و نیاز هستند برای مثال سایت های فروشگاهی، سایت های شخصی، سایت های شرکتی، سایت های خبری و مانند این ها میتوان نام برد.

ویژگی های سایت حرفه ای

طراحی سایت ارومیه باید به موارد زیر توجه داشته باشد تا وب سایت حرفه ای طراحی کند:

  • طراحی حرفه ای UI
  • طراحی حرفه ای UX
  • طراحی سایت با متد های روز دنیا
  • سرعت مناسب بارگذاری سایت
  • پاسخدهی سایت
  • استفاده از تصاویر بهینه در سایت
  • کد نویسی استاندارد
  • امنیت سایت

6 دیدگاه روشن طراحی سایت در ارومیه با 5 مدرک بین المللی

  • ریحانه عباس زاده

    سلام
    من تعریف تیم مغز رایانه رو خیلی شنیدم

  • سلام
    من یک فروشگاه مانتو فروشی دارم در خیام جنوبی ارومیه، میتونم بعد از طراحی سایت اجناسم را قرار بدم خرید کنند و ارسال کنم؟

    • بله شما میتوانید با طراحی سایت در ارومیه که تیم مغز رایانه ۰ تا صد پروژه طراحی سایت شما را انجام دهند یک سایت همه جانبه، کاربردی بی دردسر با فروشگاه آنلاین برای کسب و کار خود داشته باشید

  • سلام وقت بخیر
    طراحی سایت در ارومیه شما وردپرس هست یا اختصاصی؟
    چون شنیدم وردپرس امنیت نداره هک میشه و…
    هزینه طراحی سایت چقدره؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    • سلام وقت شما هم بخیر
      طراحی سایت های تیم مغز رایانه به صورت حرفه ای بنا بر نیاز های شما به صورت اختصاصی یا وردپرسی انجام می شود.
      خیر این تصور کاملا اشتباه می باشد وردپرس منبع سورس باز دارد که توسعه دهنگان بسیار زیادی در سرتاسر دنیا این سیستم مدیریت محتوا(CMS) را توسعه می دهند. هک یا نفوذ پذیری یک وب سایت به عوامل بسیاری از جمله کانفیگ سرور، افزونه های نال شده (غیر قاونی ) و….ارتباط دارد.
      هزینه طراحی سایت بنابر نیاز های کسب و کار شما سنجده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.