تفاوت پرینتر بی سیم با با سیم

تفاوت پرینتر با سیم و بی سیم

پرینترهای سیمی

اکثر چاپگرهای سیمی از USB برای اتصال مستقیم استفاده می کنند که به چاپگر و رایانه اجازه می دهد با سرعت بالا برای انتقال داده با هم ارتباط برقرار کنند. نصب این نوع چاپگرها معمولاً آسان است و در بسیاری از موارد سیستم عامل رایانه شما ممکن است بتواند به طور خودکار درایورها را شناسایی و نصب کند تا به شما در شروع کار کمک کند.

می توانید یک چاپگر سیمی را از طریق شبکه به اشتراک بگذارید و به سایر کاربران امکان ارسال کارهای چاپی به دستگاه را بدهید. با این حال، اگر رایانه شخصی متصل به چاپگر خاموش شود، سایر کاربران اتصال خود را از دست خواهند داد. USB بسیار قابل اعتماد است.

پرینتر بی سیم

چاپگرهای شبکه

برای اینکه چند کاربر (بیش از یک) کامپیوتر به سرعت به یک چاپگر دسترسی داشته باشند، به چاپگری نیاز دارید که مستقیماً به شبکه رایانه شما متصل شود. یک چاپگر شبکه سیمی به جای اتصال USB از کابل اترنت استفاده می کند و به جای یک رایانه شخصی مستقیماً به روتر متصل می شود. راه اندازی این چاپگرها به زمان بیشتری نیاز دارد، زیرا برای دسترسی به سیستم باید جزئیات شبکه خود را وارد دستگاه کنید. ما همچنین پیشنهاد می کنیم از یک IP ثابت استفاده کنید. ممکن است به یک تکنسین کامپیوتر برای کمک به شما در این زمینه نیاز داشته باشید  تیم مغز رایانه برای اتصالات پرینتر های سیمی و بی سیم در خدمت شما هستند.
اتصال شبکه بسیار قابل اعتماد است.

پرینترهای بی سیم یا وای فای

چاپگر بی سیم شبیه به چاپگر شبکه است، اما به جای استفاده از کابل برای اتصال، چاپگر از طریق Wi-Fi متصل می شود. علاوه بر تنظیمات شبکه معمولی، باید رمز عبور Wi-Fi خود را وارد کنید تا دستگاه بتواند روتر را ببیند و به آن متصل شود. مانند چاپگر شبکه، یک چاپگر بی سیم از شما می خواهد که نرم افزار درایور را روی هر رایانه ای که می خواهید به چاپگر دسترسی داشته باشید نصب کنید.

پرینترهای بی سیم یا وای فای

چاپ بی سیم راحت است زیرا هیچ کابلی وجود ندارد، اما بسیار کمتر قابل اعتماد است. برخی از مردم هیچ مشکلی ندارند در حالی که برخی دیگر مشکلات دائمی دارند.

کدام پرینتر را انتخاب کنم؟

چاپگرهای سیمی معمولاً ارزان‌ترین گزینه و ساده‌ترین راه‌اندازی برای افرادی هستند که تجربه کامپیوتری قابل توجهی ندارند. چاپگرهای شبکه برای خانه یا دفتری که در آن بیش از یک کاربر کامپیوتر نیاز به اشتراک گذاری دستگاه مشابه دارند، انتخاب بسیار بهتری هستند. پرینترهای بی سیم مزایای چاپگر شبکه سیمی را به همراه توانایی قرار دادن دستگاه در هر مکانی که بتواند سیگنال Wi-Fi جامد را تشخیص دهد، به شما ارائه می دهد که بیشترین انعطاف را در هنگام راه اندازی دستگاه های اداری و همچنین کمترین قابلیت اطمینان را به شما می دهد. سه روش اتصال
ما همیشه به شما پیشنهاد می کنیم در صورت امکان از کابل USB یا شبکه استفاده کنید. چون هزینه تعمیرات بسیار کمتری نیاز دارد.
اگر چاپگر نیاز دارد که جایی دور از روتر یا رایانه (لپ تاپ یا دسکتاپ – ویندوز یا اپل) باشد، بی سیم را انتخاب کنید – اما برای این احتمال که ممکن است نیاز به سرویس گاه به گاه داشته باشد، آماده باشید.

اگر به مشاوره یا کمک بیشتری نیاز دارید. از پشتیبانی کامپیوتر مغز رایانه بهمون اطلاع بدین

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.