ویندوز استور

فروشگاه مایکروسافت برنامه های بیشتر، اجرای بهتر

در ماه ژوئن، مایکروسافت استور جدید را در ویندوز معرفی کرد که از ابتدا برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در انواع تجربیات اپلیکیشن، دوباره طراحی شده است. همچنین فروشگاه مایکروسافت در ویندوز را برای توسعه‌ دهندگانی که از انواع چارچوب‌ها، فن‌ آوری‌ های بسته‌بندی و پلتفرم‌های تجاری استفاده می‌کنند – در راستای تعهد خود به انتخاب، انصاف و نوآوری باز کردیم.فروشگاه جدید مایکروسافت در کنار ویندوز 11 در تاریخ 5 اکتبر برای عموم عرضه خواهد شد. همچنین در ماه های آینده در دسترس مشتریان ویندوز 10 قرار خواهد گرفت.

همانطور که به سفر خود ادامه می دهد، از پاسخ اکوسیستم توسعه دهندگان برنامه سپاسگزاریم و همچنان به بازخورد آنها گوش خواهیم داد. امروز، می‌خواهیم برخی از برنامه‌های جدید را که اکنون در فروشگاه مایکروسافت در دسترس هستند، بشناسیم و برخی به‌ روزر سانی‌ های خط‌ مشی‌ های خود را برای فروشگاه‌های شخص ثالث به اشتراک بگذاریم.

برای برنامه های بیشتر اجرا می شود

توسعه دهندگان به ما گفتند که دوست ندارند برنامه های دسکتاپ موجود خود را دوباره بنویسند یا مدل های تجاری خود را تغییر دهند تا بخشی از فروشگاه مایکروسافت در ویندوز باشند. از ژوئن، صدها توسعه‌دهنده برنامه در برنامه پیش‌نمایش ما ثبت‌نام کرده‌اند تا برنامه‌های دسک‌ تاپ خود را به کار ببرند. موج اولیه برنامه‌های دسک‌ تاپ جدید که می‌توانید امروز در Windows 11 Insider Preview آن‌ها را امتحان کنید شامل پلتفرم‌های ارتباطی مانند Discord، Zoom Cloud Meetings و KakaoTalk و ابزارهای متمرکز بر خلاقیت مانند Luminar AI، Music Maker و VLC است. برنامه های کاربردی بهره وری دسکتاپ، مانند TeamViewer، Adobe Acrobat Reader DC، و LibreOffice نیز برای دانلود در دسترس هستند و با افزوده های جدید از داخل مایکروسافت، مانند Microsoft PowerToys، Visual Studio Code، و Visual Studio Community به آنها ملحق می شوند.

علاوه بر این، چندین برنامه وب پیشرفته (PWA) با کیفیت بالا نیز اکنون در فروشگاه مایکروسافت در ویندوز موجود است، از جمله Reddit، Wikipedia، TikTok، Lyft، Quizlet و Tumblr. PWA در ویندوز به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که بهترین تجربیات وب خود را حتی به مشتریان خود نزدیکتر کنند، به عنوان مثال با دسترسی آسان در نوار وظیفه یا منوی استارت، نشان نماد اعلان یا مطابقت با اولویت کاربر در حالت تم روشن/تاریک. Clipchamp که به صورت رایگان در فروشگاه مایکروسافت موجود است، یک ویرایشگر ویدیویی با مجموعه ای از ویژگی های عمیق و گردش کار اشتراک گذاری وب یکپارچه است. Clipchamp که اکنون بخشی از خانواده مایکروسافت است، نمونه ای عالی از آنچه توسعه دهندگان ویندوز می توانند با استفاده از PWA به عنوان پایه ارائه دهند، است.

 اجرا شدن برای فروشگاههای دیگر

 تعهد استور به «فروشگاه باز برای یک پلتفرم باز» فقط به زیربنای فنی مختلف نحوه ساخت اپلیکیشن ها مربوط نمی شود. این همچنین در مورد اطمینان از منصفانه بودن شرایط تجاری ما و کمک به ارتقای نوآوری است. به عنوان مثال، زمانی که برنامه‌ها سیستم‌های پرداخت درون‌ برنامه‌ ای خود را مدیریت می‌کنند، فروشگاه مایکروسافت در ویندوز دیگر نیازی به توسعه‌ دهندگان برنامه ندارد تا درآمد خود را با مایکروسافت به اشتراک بگذارند.

با این روحیه، امروز به‌روزرسانی مهم دیگری را برای سیاست‌های ویندوز مایکروسافت استور اعلام می‌کنیم که به برنامه‌های ویترین شخص ثالث امکان می‌دهد در فروشگاه مایکروسافت در ویندوز قابل شناسایی باشند. درست مانند هر برنامه دیگری، برنامه های فروشگاه شخص ثالث دارای صفحه جزئیات محصول هستند که می توان آن را از طریق جستجو یا مرور پیدا کرد.

 به طوری که کاربران می توانند به راحتی آن را پیدا کرده و با همان اطمینانی که هر برنامه دیگری در فروشگاه مایکروسافت در ویندوز وجود دارد، نصب کنند. . امروز، ما به اشتراک می گذاریم که آمازون و اپیک گیمز برنامه های ویترین فروشگاه خود را طی چند ماه آینده به فروشگاه مایکروسافت خواهند آورد و ما مشتاقانه منتظر استقبال از فروشگاه های دیگر نیز در آینده هست.

همانطور که در ماه اوت به اشتراک گذاشتیم، از سفری که برای آوردن برنامه‌ها و بازی‌های اندروید به ویندوز 11 در پیش داریم، از جمله توانایی کشف و جستجوی کاتالوگ فروشگاه Appstore آمازون به طور مستقیم در فروشگاه مایکروسافت، هیجان‌زده هستیم. این به زودی به عنوان یک پیش نمایش برای Windows Insiders شروع می شود. ما به زودی جزئیات بیشتری در مورد نیازهای سیستم و در دسترس بودن بازار تجربه پیش نمایش را به اشتراک خواهیم گذاشت و مشتاقانه منتظر تعامل و بازخورد با جامعه Windows Insiders هستیم.

برای مرورگرهای دیگر اجرا می شود

در ماه ژوئن، خط‌ منشی‌های خود را برای برنامه‌های مرورگر به‌روزرسانی کرذ و به توسعه‌ دهندگان این امکان را داد که موتورهای مرورگر خود را (به‌ جای تکیه بر پلت‌فرم وب سیستم‌عامل) بیاورند و با تجربه کاربری خود به نوآوری ادامه دهند. امروز ما از دو مرورگر استقبال می کنیم که به Microsoft Edge در فروشگاه مایکروسافت ویندوز می پیوندند: Opera و Yandex Browser.

 

برای برنامه های شما اجرا می شود

سفر مایکروسافت به تازگی آغاز شده است، مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با اکوسیستم توسعه دهندگان برای ارائه تجربیات عالی تر برای فروشگاه مایکروسافت در ویندوز هستیم. در اینجا می‌توانید نحوه انتشار برنامه خود را در فروشگاه جدید مایکروسافت در ویندوز و همچنین آخرین اسناد و بهترین روش‌ها را برای دستیابی به مشتریان جدید بیاموزید.

 

منبع : بلاگ مایکروسافت

اتفاقات روزمره، اخبار مهم را در وبلاگ مغز رایانه بخوانید

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.