توسعه ها برای ویندوز 11

توسعه ها برای ویندوز 11

ویندوز 11 برای باز کردن تمام قدرت رایانه شخصی ساخته شده است. این سیستم عامل جدید به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های جدید و نوآورانه ارائه دهید، کسب‌وکار خود را به روشی که انتخاب می‌کنید رشد دهید، و با استفاده از ابزارها و چارچوب‌هایی که قبلاً استفاده می‌کنید و می‌شناسید، توسعه در ویندوز را آسان‌تر می‌کند. ویندوز 11 بازترین پلتفرم ما تاکنون است و به شما توانایی ساخت و اجرای گسترده ترین برنامه ها را می دهد. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چه چیزی برای کاربران خود می سازید تا یاد بگیرند، ایجاد کنند و بازی کنند. در اینجا به روز رسانی های کلیدی که باید در مورد آنها بدانید آمده است:

 

فروشگاه جدید مایکروسافت

 

  • پیشرفت ها و به روز رسانی ها برای توسعه وب و بومی
  • به روز رسانی سیستم طراحی فلوئنت ما
  • کسب و کار خود را با فروشگاه جدید مایکروسافت توسعه دهید

 

فروشگاه جدید مایکروسافت بازتر است و به شما و مشتریانتان امکان می دهد بهره وری بیشتری داشته باشید و به راحتی بهترین برنامه ها را پیدا کنید. فروشگاه جدید روی باز بودن، انصاف و نوآوری تمرکز دارد. این بدان معناست که برنامه های بیشتری بدون نیاز به به روز رسانی مدل های کسب و کار یا نوشتن مجدد برنامه ها در فروشگاه موجود است. به دلیل خط‌مشی‌های به‌روزرسانی شده که به برنامه‌های ویترین دیجیتال مستقل امکان می‌دهد از طریق جستجو پیدا شوند، برنامه‌های بیشتری قابل کشف هستند، و برای تشویق نوآوری، به شما امکان می‌دهیم موتور مرورگر خود را بیاورید تا بتوانید نحوه انتخاب خود را نوآوری کنید. این شروع سفر ما است، و امیدواریم به تعامل با ما ادامه دهید تا بتوانیم دسترسی به بازارها و فرصت‌های گسترده‌تری را فراهم کنیم.

 

توسعه وب و برنامه بومی خود را ساده کنید

 

ویندوز 11 با در نظر گرفتن توسعه دهندگان ساخته شده است – برای ایجاد یک پلتفرم که بدون توجه به برنامه ای که می سازید، یک تجربه توسعه یکپارچه را ارائه می دهد. ما همچنان از گذشته خود درس می گیریم و درک می کنیم که وقتی ابزارها، ویژگی ها و تجربیات به راحتی قابل استفاده باشند، چشم انداز، نوآوری و خلاقیت واقعاً رشد می کند. به همین دلیل است که ما اقداماتی را برای آسان‌تر کردن توسعه در ویندوز انجام داده‌ایم.

 

توسعه وب و برنامه بومی

 

WebView2 اکنون بخشی از سیستم عامل برای همه است. ما به طور قابل توجهی عملکرد را بهبود بخشیده ایم و ردپای دیسک، استفاده از حافظه و زمان راه اندازی برنامه های WebView2 شما را با پیوند سخت با مرورگر Edge کاهش داده ایم. و برای کسانی از شما که برنامه‌های وب پیشرفته را می‌سازید، ادغام دسک‌تاپ و تجربه کاربر را با قابلیت‌های مبتنی بر استانداردها و قابلیت‌های آزمایشی جدید بهبود بخشیده‌ایم. اکنون می‌توانید با سفارشی‌سازی نوار عنوان، ثبت‌نام به‌عنوان یک کنترل‌کننده پیش‌فرض برای پیوندها یا پروتکل‌ها، و حتی مدیریت فایل‌ها در سیستم فایل کاربر، برنامه‌های خود را بدون نقص‌تر با دسکتاپ ادغام کنید. البته، می‌توانید به استفاده از پیشنهاداتی مانند Windows Terminal و تم‌های Microsoft Edge DevTools برای مطابقت با تجربه بصری موجود در سراسر ویندوز 11 ادامه دهید.

 

Windows App SDK و WinUI 3 نشان‌دهنده جدیدترین برنامه‌های بومی برای ویندوز 11 هستند و شما را قادر می‌سازند سازنده‌ترین برنامه‌های دسکتاپ را در جهان بسازید. Windows App SDK 1.0 Preview 1 بسیاری از پیشرفت‌های جدید را به ارمغان می‌آورد، از جمله پشتیبانی از کتابخانه MSAL، APIهای AppInstance برای مدیریت و هدایت مجدد فعال‌سازی، API‌های AppWindow برای مدیریت پنجره شما صرف نظر از اینکه از چه پشته UI استفاده می‌کنید، بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان، و بسیاری موارد دیگر.

 

با ویندوز 11، ما اجرای برنامه های خود را در ویندوز در ARM برای شما آسان کرده ایم. می‌توانید برنامه‌های x64 اصلاح‌نشده خود را با استفاده از شبیه‌سازی اجرا کنید، یا می‌توانید برنامه‌های خود را به صورت بومی برای ARM64 برای بهترین عملکرد ممکن در این دستگاه‌ها کامپایل کنید. ویندوز 11 در ARM همچنین ABI سازگار با شبیه‌سازی ARM64 را معرفی می‌کند که به شما امکان می‌دهد برنامه‌هایی بسازید که می‌توانند حاوی کدهای ARM64EC و x64 باشند یا آن‌ها را بارگیری کنید، و به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های x64 موجود را به‌طور تدریجی مهاجرت کنید تا به‌طور طبیعی در ARM64 اجرا شوند.

 

برنامه ها و تجربیات خود را به روز کنید

 

ویندوز 11 اولین طراحی مجدد بزرگ ویندوز است. آن را برای نزدیک کردن سیستم عامل به اکوسیستم محصولاتی که در مایکروسافت ایجاد می‌شوند انجام دادیم.

 

ویندوز 11 مدرن تر و زیباتر

 

ویندوز 11 مدرن تر و زیباتر به نظر می رسد. تغییر ظریف در گرد کردن هندسه ما در تمام سطوح رابط کاربری باعث می‌شود ویندوز راحت‌تر احساس شود و برنامه‌های شما اسکن شوند، که به مشتریان شما کمک می‌کند بیشتر درگیر شوند. برخی از به‌روزرسانی‌های بصری در ویندوز 11 بدون تغییر کد اضافی توسط برنامه‌ها به ارث می‌رسد، اما برای بهره‌مندی از همه این به‌روزرسانی‌های بصری، کمی کار لازم است. ما به شما توصیه می کنیم روی سه حوزه تمرکز کنید:

  • از رابط کاربری با هندسه گرد استفاده کنید. این را می توان هم برای ناحیه غیر مشتری و هم برای ناحیه مشتری برنامه اعمال کرد.
  • پالت رنگی تازه و مواد را اعمال کنید. پالت رنگی جدید به طور خودکار روی جدیدترین کنترل‌های WinUI ما اعمال می‌شود (WinUI 2.6 یا بالاتر مورد نیاز است)، برنامه‌هایی که از اکریلیک استفاده می‌کنند می‌توانند به جدیدترین قلم مو تغییر کاربری دهند، و ماده جدید ما Mica به تصویر کاغذدیواری اجازه می‌دهد تا در قاب برنامه شما بدرخشد.

 

  • به روز رسانی به تایپوگرافی و شمایل نگاری ما. ویندوز 11 دو نماد سیستم جدید را ارائه می دهد. برای ادغام Segoe UI تکامل یافته، به WinUI 2.6 (یا بالاتر) نیاز دارید و کنترل های شما به طور خودکار آخرین خانواده فونت ها را به ارث می برند. برای استفاده از Segoe Variable UI، در هر نمونه ای که به “Segoe UI” اشاره می کند، باید به “Segoe UI Variable” اشاره کنید.

 

ویندوز 11 نسل بعدی ویندوز است و کل تجربه با در نظر گرفتن شما و کاربرانتان دوباره تصور شده است. ما پلتفرمی می‌خواستیم که شبیه خانه باشد – متمرکز بر شما اما با باز بودن و امنیت بیشتر. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چه چیزی می سازید.

 

منبع : بلاگ مایکروسافت

درباره خدمات کامپیوتر در محل مغز رایانه بخوانید

اتفاقات روزمره، اخبار مهم را در وبلاگ مغز رایانه بخوانید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.