10 روش برتر Surface

10 روش برتر Surface که در ویندوز 11 می درخشد

به زبان ساده، ویندوز 11 و سرفیس به شما کمک می کنند تا به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید. حالا ببینید آخرین دستگاه‌های سرفیس مایکروسافت چگونه بهترین‌های ویندوز 11 را به نمایش می‌گذارد.

 

تشخیص حالت

 

تشخیص حالت

 

در ویندوز 11، هنگامی که نحوه نگه داشتن یا استفاده از دستگاه خود را تغییر می دهید، سرفیس به طور خودکار به حالت های مختلف منتقل می شود. در حالت لپ تاپ بنویسید، با چندین صفحه در حالت دسکتاپ ارائه دهید، یا قراردادی را روی صفحه در حالت تبلت با قلم روی کاغذ در Surface Laptop Studio امضا کنید.

 

تجربه جوهر کاری که مانندش نبوده

 

تجربه‌های جدید را با Surface Slim Pen 2 باز کنید، که دارای سیگنال‌های لمسی است که حس قلم روی کاغذ و دقت بیشتر هنگام یادداشت‌برداری، طراحی و پیمایش را ارائه می‌دهد. با سایه‌ زنی باورنکردنی و حساسیت فشار استثنایی با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی در سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ استودیو بنویسید و بکشید – بالاترین نرخ تازه‌ سازی در هر دستگاه سرفیس.

 

بازخورد لمسی ظریف و در عین حال قدرتمند را تجربه کنید

 

موتور لمسی تعبیه شده در Surface Slim Pen 2* فعال می شود تا هنگام یادداشت برداری یا نقاشی احساس طبیعی داشته باشید. سیگنال‌های لمسی1 همچنین می‌توانند هنگام استفاده از حرکات طبیعی مانند چرخیدن برای انتخاب در برنامه‌های Microsoft 365 و استفاده از ابزارها در Adobe Fresco، بازخورد ارائه دهند.
Surface Laptop Studio شامل یک صفحه لمسی Precision Haptic است که برای ژست‌های حرکتی ویندوز بهینه شده است و حسگرهایی برای بازخورد لمسی راحت در هنگام ناوبری دارد. برای پیمایش یا ایجاد با استفاده از کل پد لمسی، از حرکات بصری ضربه بزنید یا استفاده کنید.
با صفحه‌کلید امضای Surface Pro،* می‌توانید با کلیدهای مکانیکی با نور پس‌زمینه (شامل یک ردیف عملکرد)، فاصله کلیدی بهینه برای تایپ سریع و دقیق، و یک صفحه لمسی شیشه‌ای بزرگ برای ورودی دقیق، بنویسید، کدنویسی یا ویرایش کنید. از رنگ های غنی.

 

راه خود را به سمت بهره وری چند کار انجام دهید

 

بین محل کار، خانه و مدرسه حرکت کنید و در یک مکان با چندین پنجره دسکتاپ بمانید که به شما امکان می‌دهد در چند ثانیه به متن تغییر دهید. بهترین بخش در مورد این ویژگی این است که ویندوز 11 می‌تواند تمام برنامه‌هایی را که استفاده می‌کنید به خاطر بسپارد و به شما کمک کند از جایی که کار را رها کرده‌اید ادامه دهید.
برنامه ها را به صورت گروهی اسنپ کنید و با یک کلیک یکباره آنها را باز کنید. گروه های برنامه اسنپ پس از گروه بندی برای دسترسی سریع در نوار وظیفه ویندوز در دسترس هستند.
برنامه های اندروید را از اپ استور آمازون نصب کنید. آن را با استفاده از برنامه Kindle Android و هنگام یادداشت برداری با قلم Surface خود امتحان کنید.

 

تجارب سفارشی برای رفع نیازهای شما

 

منوی جدید قلم قابل تنظیم را کاوش کنید و ببینید که چگونه هنگام برداشتن Surface Slim Pen 2* از صفحه کلید به طور خودکار روشن می شود. با دسترسی سریع و آسان به برنامه های مرکب در جریان کار خود بمانید.

با صدای خود از صفحه کلید خود جدا شوید. با پشتیبانی از خدمات گفتار مایکروسافت، تایپ صوتی ویندوز 11 به شما امکان می دهد ایده های خود را دقیق تر از همیشه ثبت کنید.
با تیم های مایکروسافت که مستقیماً از نوار وظیفه شما در دسترس است، به سرعت با مخاطبین، همکاران کاری و دیگران ارتباط برقرار کنید. بهترین تیم‌ها را با دوربین سرفیس خود همراه با میکروفون‌های بهینه، صدای فراگیر و نمایشگرهای مهندسی دقیق تجربه کنید.

 

تجربه چند مانیتور

 

بهبود تجربه چند مانیتور

 

از جایی که کار را متوقف کردید، با تجربه‌هایی از اتصال که نحوه چیدمان برنامه‌هایتان را به یاد می‌آورند، ادامه دهید. در زمان خود بدون نیاز به پیکربندی مجدد طرح بندی خود در زمان اتصال صرفه جویی کنید.

 

صفحه نمایش/لمس بهینه شده

 

Surface یک تجربه لمسی عالی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند بدون ایجاد وقفه در روند کاری خود بهره وری بمانید.
دامنه روشنایی گسترده‌تر همراه با کنترل دقیق‌تر به شما امکان می‌دهد از Surface Laptop Studio خود در شرایط نوری متغیرتر استفاده کنید.
صفحه‌کلید روی صفحه به شما امکان می‌دهد به سرعت به شکلک‌ها دسترسی داشته باشید و بدون برداشتن انگشت خود برای تایپ کلمه، انگشت خود را بکشید. با ویندوز 11، می توانید با انتخاب تم های مختلف، آن را برای خود بسازید.
نسبت ابعاد 3:2 امضای Surface کاملاً برای مشاهده اسناد Word، کد نویسی یا مرور وب‌سایت‌ها بر روی یک صفحه نمایش بهینه با 18 درصد صفحه عمودی‌ تر نسبت به یک لپ‌تاپ معمولی (با 16:9 یا 4:3) مقیاس‌ بندی شده است. نسبت تصویر).

 

Surface for Business

 

تجربه سازمانی ممتاز

 

Windows 11 Pro، که با Surface for Business در دسترس است، برای سازمانی با تجربیات برتر در زمینه امنیت، استقرار، مدیریت، قابلیت اطمینان، سازگاری با برنامه، کنفرانس ویدیویی، چند وظیفه، یادگیری و موارد دیگر طراحی و ساخته شده است.

 

Windows Hello بهینه شده با بهترین امنیت

 

ورود به سیستم به سادگی یک لبخند با Windows Hello با استفاده از حسگرهای مادون قرمز برای احراز هویت و باز کردن قفل رایانه شخصی شما است. فوراً با فناوری الگوریتمی بداهه در ویندوز 11 همراه با سخت افزار پیشرفته در سیستم دوربین سرفیس وارد شوید.

Pen-menu

 

با سبک تعامل شما سازگار است

 

افکار خود را با صفحه کلید بنویسید، از صفحه لمسی برای پیمایش استفاده کنید، خلاقیت خود را با Surface Slim Pen 2 نشان دهید، با صدای خود با میکروفون های Surface کارهای بیشتری انجام دهید، یا فقط لمس کنید تا کاوش کنید. ویندوز 11 با هر چیزی که به نظر شما طبیعی است، با سبک شما سازگار می شود.

 

منبع : بلاگ مایکروسافت

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.