مرورگر پر سرعت مایکروسافت برای گیمر ها

بهترین مرورگر برای گیمر ها | معرفی و مقایسه

ویژگی های جدید بازی در مایکروسافت اج، بهترین مرورگر برای گیمره

آیا می دانستید بیش از 3 میلیارد گیمر در جهان وجود دارد؟ این تقریباً نیمی از جمعیت کل کره زمین است! این جامعه جهانی از مردم اشتیاق مشترکی به بازی دارند، و فقط به رشد خود ادامه می‌دهد: دو سوم آمریکایی‌ها – از همه سنین، نژادها، جنسیت‌ها، توانایی‌ها و پیشینه‌ها – بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند که تنوع بازیکنان را نشان می‌دهد. هفتاد و پنج درصد از خانواده‌های ایالات متحده حداقل یک گیمر دارند و تماشای گیم‌پلی آنلاین به اندازه تماشای برنامه‌های ورزشی محبوب است.

مایکروسافت تماماً در زمینه بازی‌ها فعالیت می‌کند و همانطور که اخیراً اعلام کرد، مایکروسافت در حال ساخت پلتفرمی برای 20 سال آینده هست که بازی‌هایی را که بازیکنان می‌خواهند در هر دستگاهی که می‌خواهند انجام دهند، ارائه می‌دهد. تیم‌های ما در سرتاسر شرکت به همکاری برای ارائه تجربه‌های بازی عالی در همه دستگاه‌ها، خواه دوست دارید روی کنسول Xbox، رایانه شخصی ویندوز، تلفن یا رایانه لوحی خود بازی کنید، ادامه می‌دهند. به عنوان بخشی از این تلاش هیجان انگیز، مایکروسافت اج در حال تکامل است تا نیازهای گیمرها را برآورده کند و به ارائه بازی برای همه و همه جا کمک کند.

مایکروسافت اج بهترین مرورگر برای گیمرها است، و من خوشحالم که ویژگی‌های بازی انحصاری و جدیدی را که امروز در اختیار شما قرار می‌گیرد را به اشتراک می‌گذارم تا بازی‌ها را مستقیماً از مرورگر روی دستگاه دسک‌تاپ خود کشف کنید، یاد بگیرید، تماشا کنید و بازی کنید. به‌علاوه، مایکروسافت با Xbox همکاری نزدیکی داشت تا تجربه‌ای بهتر و مرتبط‌تر را هنگام اجرای بازی‌های ابری ارائه دهد.

یک صفحه اصلی جدید برای گیمرها ساخته شده است

با صفحه اصلی بازی جدید در مایکروسافت اج، می‌توانید به محض راه‌اندازی مرورگر خود، به بازی کردن بپردازید. این برنامه برای علایق شما شخصی سازی شده است و به گونه ای طراحی شده است که شما را با محتوایی که به آن اهمیت می دهید مانند اخبار، راهنماهای بازی، پخش زنده، نکات برجسته بازی، مسابقات، و بازی های آتی و تازه منتشر شده مرتبط نگه دارد. و اگر با حساب Xbox خود وارد شوید، محتوای Xbox مانند بازی‌هایی که ممکن است دوست داشته باشید و دسترسی آسان به کتابخانه Xbox Cloud Gaming – از جمله بازی‌های اخیراً بازی‌شده و محتوای مرتبط را دریافت خواهید کرد. اگر عضو Xbox Game Pass Ultimate هستید، حتی می‌توانید بازی‌ها را با Xbox Cloud Gaming مستقیماً در مرورگر راه‌اندازی و شروع کنید.

صفحه اصلی بازی جدید را با کلیک بر روی عنوان بازی در نوار پیمایش در بالای صفحه امتحان کنید.

با گرافیک واضح و واضح تر به مراحل بالا بروید

بازی‌های عالی ما را از طریق تصاویری فراگیر به دنیاهای دیگر منتقل می‌کنند. ما می‌دانیم که حفظ نوآوری برای دستیابی به گرافیک واقعی‌تر و واضح‌تر چقدر مهم است، زیرا این باعث می‌شود تجربه بازی بهتری داشته باشیم. زمانی که تصمیم گرفتیم بهترین مرورگر را برای گیمرها بسازیم، می دانستیم که این باید یک تمرکز کلیدی باشد. به همین دلیل است که من به کار تیممان برای ارائه Clarity Boost به شما افتخار می کنم، یک ویژگی انحصاری برای Microsoft Edge که بازی های کنسول را با Xbox Cloud Gaming بهبود می بخشد. Clarity Boost یک بهبود مقیاس فضایی است که باعث می‌شود بازی‌های استریم هنگام بازی در Microsoft Edge در ویندوز 10 و 11 واضح‌تر و واضح‌تر به نظر برسند.

از مجموعه‌ای از بهبودهای مقیاس‌بندی سمت مشتری برای بهبود کیفیت بصری جریان ویدیو استفاده می‌کند. Clarity Boost به شما امکان می‌دهد از پیشرفته‌ترین بازی‌های موجود در بازار لذت ببرید و گرافیک شگفت‌انگیزی را مستقیماً از Microsoft Edge تجربه کنید، چه در دستگاه بازی رایانه‌ای پیشرفته یا رایانه لوحی خود باشید. و به لطف همکاری مایکروسافت با Epic Games، می‌توانید امروز فورتنایت را بدون نیاز به اشتراک امتحان کنید و بازی کنید.[1] برای بازی با دوستان خود وارد شوید. حساب رایگان Xbox خود را ایجاد کنید و Clarity Boost را فعال کنید تا گرافیک شگفت انگیزی را تجربه کنید.

در حالی که در بازی هستید، روی (…) در گوشه سمت چپ بالای بازی کلیک کنید تا Clarity Boost فعال شود.

Clarity Boost گیمر ها

عملکرد بهتر برای بازی های کامپیوتر شخصی ویندوز

گیمرها هنگام انجام یک بازی در رایانه شخصی ویندوزی خود بهترین عملکرد ممکن را می خواهند و شایسته آن هستند و این مستلزم به حداکثر رساندن منابع رایانه شخصی خود برای تجربه گیم پلی است. مایکروسافت اج از طریق یک تنظیم جدید در حالت کارایی، به بهبود عملکرد بازی در ویندوز 10 و 11 کمک می‌کند تا با کاهش خودکار استفاده از منابع مرورگر هنگام راه‌اندازی یک بازی رایانه شخصی، به اجرای سریع و روان بازی‌ها کمک کند. با استفاده از این ویژگی، نیازی نیست مرورگر را برای پخش ببندید و پس از اتمام کار دوباره آن را باز کنید. به محض بستن بازی، مایکروسافت اج از حالت کارآمدی خارج می‌شود و شما را به همان جایی که متوقف کرده‌اید برمی‌گرداند.

برای فعال کردن این کار، کافیست به تنظیمات مرورگر خود بروید و در تب System and Performance Mode را برای PC Gaming فعال کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.