قابلیت Passkey برای ورود سریع و ایمن به اکانت، به اندروید اضافه شد

قابلیت Passkey برای ورود سریع و ایمن به اندروید اضافه شد

این ویژگی اجازه میده از این به بعد به جای کلمه عبور ، با استفاده از اثر انگشت، صورت، اسکرین لاک و کد امنیتی سخت‌افزاری وارد اکانت گوگل بشیم.

معرفی Passkey

Passkey راه جدیدی برای ورود به سیستم است که کاملاً بدون رمز عبور کار می کند. با استفاده از قابلیت‌های امنیتی دستگاه‌هایتان مانند Touch ID و Face ID، کلیدهای عبور بسیار ایمن‌تر و راحت‌تر از هر دو رمز عبور و همه روش‌های احراز هویت دو مرحله‌ای فعلی هستند.

معرفی passkey

خیلی امن؟

به جای گذرواژه‌ها، که به راحتی می‌توانند به دست افراد اشتباه بیفتند، کلیدهای عبور منحصراً در دستگاه‌های شما ذخیره می‌شوند و هرگز با دیگران به اشتراک گذاشته نمی‌شوند. وقتی وارد سیستم می‌شوید، کلید عبور روی دستگاه شما امضای منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند که به وب‌سایت تأیید می‌کند که رمز عبور را در اختیار دارید. نه رمز عبور و نه بیومتریک شما با وب سایت یا اپراتورهای برنامه به اشتراک گذاشته نمی شود (همانطور که با رمز عبور اتفاق می افتد).

passkey چیست؟

استفاده از آن آسان است؟

با استفاده از روش امنیتی دستگاهتان، مانند Touch ID، Face ID، یا Windows Hello، به راحتی کلیدهای عبور خود را ایجاد و استفاده کنید. برای اینکه بتوانید از کلیدهای عبور خود در هر مکانی استفاده کنید، تا زمانی که از یک ارائه دهنده (مثلاً اپل) آمده باشند، رمزگذاری شده و با دستگاه های شما همگام سازی می شوند. اگر می‌خواهید وارد دستگاهی شوید که کلیدهای عبور شما هنوز در دسترس نیست، می‌توانید با اسکن یک کد QR از یک رمز عبور در تلفن خود استفاده کنید.

 

یا حتی اگه رمزتون رو یادتون رفت برای بازیابیش میتونید از اثر انگشتتون استفاده کنید.

از این لینک میتونید فعالش کنید :

g.co/passkeys‎

1 دیدگاه روشن قابلیت Passkey برای ورود سریع و ایمن به اندروید اضافه شد

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.