5 بهترین برنامه ضبط تماس تلفنی رایگان [اندروید و آیفون]

5 بهترین برنامه ضبط تماس تلفنی رایگان [اندروید و آیفون]

استفاده از این اپلیکیشن ها کاربردی میتونید به صورت کاملا رایگان تمام مکالمات خودتون رو ضبط کنید.

فهرست و مقایسه محبوب‌ترین برنامه‌های ضبط تماس برای اندروید و آیفون را معرفی کردیم.

اپلیکیشن ضبط تماس در اصل یک اپلیکیشن موبایلی است که به کاربرانش امکان می دهد تماس های خروجی و ورودی خود را ضبط کنند. چندین دلیل اصلی وجود دارد که ممکن است کسی بخواهد تماس های خود را ضبط کند.

برنامه های ضبط تماس تلفنی

در حال حاضر اگرچه برخی از تلفن های اندرویدی وجود دارند که به شما امکان می دهند تماس های خود را ضبط کنید، اما آنها نادر هستند و فاقد ویژگی های اضافی هستند که ممکن است هنگام ضبط تماس نیز به آنها نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، اکثر تلفن های اندرویدی به شما اجازه نمی دهند تماس ها را به صورت خودکار ضبط کنید. این می تواند یک مشکل باشد.

گوشی‌های هوشمند با تعدادی برنامه ضبط تماس قوی و بصری برای اندروید و سایر دستگاه‌های سلولی تطبیق داده شده‌اند، که واقعاً فرآیند ضبط را بسیار راحت‌تر می‌کند.

در این مقاله، برخی از بهترین برنامه‌های ضبط تماس تلفنی موجود برای کاربران گوشی‌های هوشمند را بررسی می‌کنیم، ویژگی‌هایی را که ارائه می‌دهند بررسی می‌کنیم، به قیمتی که می‌توانید آن‌ها را در دستگاه خود دانلود کنید و در نهایت به شما اجازه می‌دهیم در مورد نصب آن تصمیم بگیرید. برنامه ای که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

نکته حرفه ای: اول و مهمتر از همه، ضبط کننده تلفن همراه باید یک رابط کاربری تمیز و سازگار با موبایل داشته باشد که به راحتی قابل اسکرول است. باید بتواند به طور خودکار تمام تماس های ورودی و خروجی تلفن شما را دانلود کند. همچنین باید به اندازه کافی شهودی برای سازماندهی و مدیریت گزارشی از تمام تماس های ضبط شده برای دسترسی آسان هر زمان که به آنها نیاز داشتید، باشد. در نهایت، ابزاری را انتخاب کنید که متناسب با سلیقه و سیستم عامل شما باشد. اگر به دنبال یک برنامه ضبط تماس تلفنی رایگان هستید، مطمئن شوید که نرم افزار تبلیغاتی برای ایجاد اختلال در تجربه کاربری شما ندارد.

معرفی اپلیکیشن های ظبط مکالمه تلفنی

Rev Call Recorder

Rev Call Recorder یک برنامه رایگان برای آیفون است و برای دانلود از طریق فروشگاه اپل اپ در دسترس است. با Rev Call Recorder، هیچ هزینه یا تبلیغات پنهانی برای اتلاف وقت وجود ندارد، و ضبط نامحدود برای تماس‌های خروجی و ورودی رایگان است.

Rev Call Recorder

یک ویژگی اضافی توسط Rev Call Recorder ارائه شده است که آن را از بسیاری دیگر متمایز می کند.

TapeACall Pro

این برنامه سازگار با آیفون توانایی ضبط تماس‌های فعال یا ضبط تماس‌هایی که می‌خواهید برقرار کنید را دارد. ضبط‌ها بلافاصله پس از اتمام کار نشان داده می‌شوند و آماده ذخیره یا اشتراک‌گذاری هستند. TapeACall Pro شامل هزینه سالیانه برای این سرویس است، اگرچه دانلود اولیه از فروشگاه اپل رایگان است. همچنین می توانید پس از یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه، پرداخت هزینه ماهانه را انتخاب کنید.

هنگامی که تماس خود را کامل کردید، سرورهای TapeACall ظرف چند دقیقه ضبط شما را پردازش می کنند. وقتی ضبط شما در برنامه ظاهر می‌شود، پیوندی برای دسترسی خصوصی به ضبط‌ها در وب به شما داده می‌شود. سپس می توانید ضبط را از طریق ایمیل، متن یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Automatic Call Recorder

برنامه ظبط تماس

Automatic Call Recorder یک برنامه ضبط ساده اما موثر است. برنامه را باز کنید و مجوزهای لازم را برای ضبط صدا، دسترسی به مخاطبین، برقراری و مدیریت تماس‌های تلفنی و دسترسی به عکس‌ها و سایر رسانه‌های خود اعطا کنید. سپس این برنامه به شما هشدار می‌دهد که به دلیل محدودیت‌های جدید Google Play، نسخه‌های بعدی دانلود شده از فروشگاه ممکن است دیگر تماس‌ها را در این دستگاه ضبط نکنند.

Automatic Call Recorder

در دستگاه‌های دارای Android 10 یا بالاتر، باید سرویس دسترس‌پذیری را روشن کنید. روی دکمه Turn On ضربه بزنید. در صفحه تنظیمات دسترس‌پذیری، روی ورودی Call Recorder در زیر برنامه‌های دانل

ود شده ضربه بزنید و کلید استفاده از Call Recorder را روشن کنید. به برنامه اجازه دهید کنترل کامل دستگاه شما را داشته باشد، به این معنی که می تواند صفحه نمایش را مشاهده و کنترل کند و اقدامات خاصی را مشاهده و انجام دهد. سپس به برنامه برگردید.

Automatic Call Recorder

قبل از ضبط هر چیزی، باید برنامه را در منوی تنظیمات پیکربندی کنید. در اینجا می‌توانید ضبط خودکار تماس‌های ورودی و خروجی را فعال یا غیرفعال کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که فقط مخاطبین خاصی ضبط شوند. در قسمت Recording حتما بلندی صدا را زیاد کرده و صدای ضبط را روشن کنید. همچنین گزینه ای برای روشن کردن ضبط در صورت تکان دادن تلفن وجود دارد.

ظبط تماس ها

اگر ضبط خودکار را به طور پیش‌فرض روشن بگذارید، هر زمان که تماس تلفنی برقرار کنید یا دریافت کنید، ضبط شروع می‌شود. سپس می توانید برنامه را برای مشاهده ضبط باز کنید. از صفحه گزینه‌ها، می‌توانید تماس را به‌عنوان یک فایل صوتی در تلفن خود ذخیره کنید، یادداشت‌های تماس را اضافه کنید، ضبط را حذف کنید، یا آن را از طریق ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نسخه رایگان از تبلیغات پشتیبانی می‌کند، اما نسخه Pro 8.49 دلاری تبلیغات را حذف می‌کند و ویژگی‌های دیگر را اضافه می‌کند.

ظبط مکالمه تلفنی اندروید

در آزمایش، ضبط تماس خودکار در یک دستگاه اندروید 9 به خوبی کار کرد. هنگام آزمایش با Android 12، باید سرویس دسترس‌پذیری فعال شود تا برنامه بتواند تماس‌ها را ضبط کند.

 

مطالبی که کاربران جستوجو کردند

  • https://maghzrayaneh ir/blog/5-بهترین-برنامه-ضبط-تماس-تلفنی-رایگان-ا/

1 دیدگاه روشن 5 بهترین برنامه ضبط تماس تلفنی رایگان [اندروید و آیفون]

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.