به‌روزرسانی به زیر سیستم Windows برای Android™ در Windows 11 برای Windows Insiders

به‌روزرسانی به زیر سیستم Windows برای Android™ در Windows 11 برای Windows Insiders

مایکروسافت  یک به روزر سانی برای Windows Subsystem برای Android™ در Windows 11 برای Windows Insiders (همه کانال‌ها) ارسال می‌کند.

این به روز رسانی (نسخه 2203.40000.1.0 از فروشگاه مایکروسافت) شامل چندین ویژگی و بهبود هیجان انگیز جدید، از جمله برخی تغییرات عمده در پخش ویدیو، یکپارچه سازی ویندوز و به روز رسانی های امنیتی است.

 

رمزگشایی سخت افزار ویدئویی H.264

 

این به‌روزرسانی به Windows Subsystem for Android™ اجازه می‌دهد تا از رمزگشایی H.264 تسریع‌ شده سخت‌افزاری استفاده کند. این باید تجربه بهتری را در چندین برنامه موجود در کاتالوگ برنامه فعلی که از پخش ویدیو با کیفیت بالا بهره می‌برند، ایجاد کند.

 

تغییرات شبکه

 

با این به‌روزرسانی، تغییرات شبکه‌ای در پلتفرم به وجود می‌آید تا بهبودهای آینده را امکان‌پذیر کند. برای کمک به ما در بهبود ویژگی‌های شبکه در Windows Subsystem for Android™، ما خودی‌ها را تشویق می‌کنیم تا برای هرگونه مشکل شبکه که در برنامه‌های پشتیبانی‌ شده با آن مواجه می‌شوند، به مایکروسافت بازخورد ارسال کنند.

 

ادغام ایمیل

 

مایکروسافت بهبودهایی در ادغام ویندوز با زیرسیستم Windows برای Android™ ایجاد کرده ایم! در این به روز رسانی، یکپارچگی بین کلاینت های ایمیل ویندوز و اپلیکیشن های موبایل بهبود یافته است. برنامه‌هایی که از راه‌اندازی یک کلاینت ایمیل یا پیام استفاده می‌کنند باید فوراً از این تغییر بهره ببرند.

 

تغییرات MSAA (Multisample anti-aliasing)

 

در حالی که MSAA یک ویژگی مفید برای چندین برنامه بازی است، کاربران گزارش می‌دهند که MSAA 4X غیرفعال نمی‌شود. مایکروسافت اجباری ضد الایاسینگ را فعال می کرد که اکنون رفع شده است.

 

بهبودهای ورودی

 

بهبودهایی را در ورودی کلی در زیرسیستم Windows برای Android™ انجام داده‌ایم، از جمله پیمایش بهبود یافته در فروشگاه Appstore آمازون و برنامه‌های Kindle.

 

مشکلات شناخته شده

 

پخش ویدیو در برخی از برنامه‌ها ممکن است در برخی از سیستم‌ها دچار مشکل شود.

با خارج شدن از حالت آماده به کار متصل، برنامه ها ممکن است مجدداً راه اندازی شوند.

 

ارسال بازخورد

 

اگر با Windows Subsystem برای Android™ مشکل دارید – لطفاً بازخورد خود را از طریق Feedback Hub در زیر Apps > Windows Subsystem for Android™ ارسال کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.