آموزش نرم افزار برای نصب خودکار درایور های ویندوز

آموزش نرم افزار برای نصب خودکار درایور های ویندوز نقد و بررسی ابزار ها

Driverpack Solution نرم افزاری است که برای همه کاربران رایانه شخصی مفید است: از مبتدیان بی تجربه تا حرفه ای ها. اصولا Driverpack نرم افزاری است که درایور های گمشده را بر روی سیستم عامل ویندوز نصب می کند و عملکرد صحیح آنها را نیز کنترل می کند. درایور Pak Solution برای همه کاربران در دسترس است، برنامه را می توان به صورت رایگان در وب سایت ما یا از وب سایت رسمی سازنده بارگیری کرد. هنگام دانلود، کاربر می تواند یکی از چندین نسخه ابزار را انتخاب کند.

• نسخه Lite (آنلاین) کمترین مقدار حافظه اشغال شده (10 مگابایت) را دارد و به شما امکان می دهد برنامه ها را نصب کنید و عیب یابی آنها را فقط به صورت آنلاین انجام دهید.

• نسخه کامل (آفلاین)، با حجم 4 گیگابایت، دارای مجموعه عظیمی از درایور ها است. درایور Pak Offline کامل ترین نسخه این برنامه است که شامل یک بسته جامع از ابزارهای کمکی است. هر یک از نسخه ها به طور خودکار درایور های لازم برای سیستم عامل را بدون نیاز به جستجو برای هر برنامه به طور جداگانه نصب می کند.

 

driverpack

چندین تب در بخش “تشخیص” وجود دارد:

درایور ها: در اینجا می توانید لیستی از برنامه های کاربردی گم شده را ببینید و آنها را نصب کنید.

برنامه ها: Drivepack Solution نه تنها وضعیت درایور ها را تجزیه و تحلیل می کند، بلکه بسته ای جداگانه از برنامه هایی را که برای نصب توصیه می شود، صادر می کند. هنگامی که ویندوز را مجدداً به طور کامل نصب می کنید، می توانید نرم افزارهای مفیدی را در اینجا نصب کنید: بایگانی، پخش کننده ویدیو و مرورگر.

متفرقه: این تب با انتخاب حالت Expert ظاهر می شود. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اینکه کدام نرم افزار قدیمی است و کدام هنوز به روز است، بیابید.

پشتیبان گیری: عملکرد پشتیبان گیری به شما امکان می دهد از درایور های نصب شده مورد نیاز رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین در این برنامه می توانید اطلاعات کلی در مورد وضعیت رایانه شخصی را مشاهده کنید: نسخه BIOS، فرکانس پردازنده، وضعیت هارد دیسک، به روز رسانی سیستم عامل، عملکرد آنتی ویروس. مهمترین ویژگی نرم افزاری این است که امکان نصب خودکار را هم به صورت آنلاین و هم بدون اتصال به اینترنت می دهد.

مزایای راه حل Driverpack این برنامه مزایای قابل توجهی دارد.

• کارایی حالت نصب خودکار نرم افزار.به کاربران امکان می دهد با نصب دستی هر برنامه در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنند.

•  راه حل Driverpack برای کسانی که به تازگی یک سیستم عامل جدید را نصب کرده اند ضروری خواهد بود.

• جستجوی خودکار برای درایور های گم شده این برنامه به کاربرانی که فقط برنامه های جداگانه نصب شده اند و نه یک بسته کامل از ابزارهای ضروری کمک می کند.

• به روز رسانی خودکار درایور های قدیمی

در دسترس بودن و سهولت استفاده رابط کاربری زیبا و شهودی

• این مزیت به ویژه برای کاربران کم تجربه رایانه شخصی مهم است.

• امکان اجرای برنامه بدون اتصال به اینترنت.

• نسخه کامل Driver Pak Solution پایگاه داده عظیم خود را دارد که به کاربران اجازه می دهد بدون اتصال به شبکه برنامه ها را مستقیماً از بسته نرم افزاری نصب کنند.

• ساعات کار برای حرفه ای ها با روشن کردن حالت “Expert”، کاربر می تواند فقط انواع خاصی از درایور های ضروری را نصب کند.

امنیت

• این برنامه به طور خودکار تمام برنامه های کاربردی را برای بدافزار بررسی می کند و همچنین آنها را برای سازگاری با یک سیستم عامل خاص بررسی می کند.

• Universal Driverpack Solution Manager باعث صرفه جویی در زمان و انرژی همه کاربران رایانه شخصی در نصب نرم افزار می شود و تطبیق پذیری و سهولت استفاده هم مبتدیان و هم حرفه ای ها را خوشحال می کند.

• DriverPack Solution- Driver Manager، برنامه ای برای نصب خودکار درایور ها برای شخصی سازی رایانه های ویندوز. یکی از ویژگی های برنامه توانایی کار بدون اتصال به اینترنت است که با وجود پایگاه داده خود درایور ها (نسخه کامل) تضمین می شود.

• DriverPack Solution شامل درایور هایی برای همه دستگاه‌ها است: مادربرد ها، کارت‌های صدا، کارت‌های ویدئویی، کارت‌های شبکه، Wi-Fi، دوربین‌های وب، پردازنده‌ها، نمایشگرها، چاپگرها، اسکنرها

 

ویژگی DriverPack Solution

 

• نصب خودکار تمام درایور ها بر روی هر رایانه – تشخیص سخت افزار، انتخاب درایور های مناسب.

• به روز رسانی درایور ها امکان نصب، نصب مجدد و به روز رسانی درایور های موجود به آخرین نسخه ها.

• با استفاده از سرویس DevID درایور های گم شده در پایگاه داده را جستجو کنید – یک سیستم رایگان برای یافتن و به روز رسانی درایور ها.

• نظارت و تشخیص وضعیت عناصر اصلی سخت افزار کامپیوتر. توانایی ادغام درایور های جایگزین.

دانلود رایگان DriverPack به صورت رایگان از سایت رسمی.

 

نسخه آنلاین DriverPack

 

نسخه Lite این برنامه رایانه شما را برای درایور های نصب نشده اسکن می کند و تنها موارد ضروری را دانلود می کند.

به روز رسانی درایو رهای نصب شده قبلی برای حفظ عملکرد نرمال رایانه، لازم است هر از چند گاهی درایور ها را به روز کنید، اما جستجو و نصب دستی آنها خسته کننده و زمان بر است. و چرا؟ پس از همه، خودکار کردن این کار آسان است.

امروز قصد داریم نگاهی به ده نرم افزار برتر برای به روز رسانی درایور های رایانه های شخصی و لپ تاپ های همه برند ها و مدل ها بیندازیم.

• Intel Driver Update Utility Installer یک ابزار اختصاصی برای یافتن و به روز رسانی درایور های محصولات اینتل (پردازنده ها، منطق سیستم، دستگاه های شبکه، درایو ها، اجزای سرور و موارد دیگر) است. سازگار با ویندوز XP، 7 و نسخه های جدیدتر این سیستم.

• ابزار به طور خودکار سخت افزار رایانه شخصی که روی آن نصب شده است را تشخیص می دهد. بررسی نسخه های جدید درایور ها در وب سایت اینتل با کلیک بر روی دکمه “جستجو”، دانلود و نصب – به درخواست کاربر انجام می شود.

• علاوه بر این، Intel Driver Update Utility Installer به شما این امکان را می دهد که درایور های هر دستگاه اینتل دیگری را که انتخاب می کنید را از لیست پیدا و دانلود کنید (گزینه «جستجوی دستی»).

• توسعه دهندگان هشدار می دهند که برنامه فقط درایور های عمومی را نصب می کند که ویژگی های یک مارک خاص رایانه را در نظر نمی گیرد. بنابراین، قبل از راه‌اندازی آن، ارزش آن را دارد که از وب‌سایت سازنده رایانه یا لپ‌تاپ خود دیدن کنید و بررسی کنید که آیا چیزی مناسب در آنجا وجود دارد یا خیر.

 

AMD Driver Autodetect AMD Driver Autodetect

 

یک ابزار اختصاصی مشابه از AMD است. طراحی شده برای به روز نگه داشتن درایور های کارت گرافیک های این برند (به جز AMD FirePro).

 

AMD-Driver-Autodetect

 

پس از نصب، ابزار ارتباط درایور های ویدیو را پیگیری می کند و به روز رسانی به موقع آنها را تضمین می کند.

به طور خودکار مدل کارت گرافیک نصب شده روی رایانه شخصی و همچنین بیت و نسخه سیستم عامل را شناسایی می کند. هنگامی که راه اندازی می شود، بررسی می کند که آیا درایور جدیدی در وب سایت AMD وجود دارد یا خیر. اگر وجود دارد – در مورد آن اطلاع می دهد و پیشنهاد می کند آن را دانلود کنید.

برای شروع نصب، کاربر فقط باید رضایت خود را با کلیک بر روی دکمه نصب تایید کند. AMD Driver Autodetect نیز به طور انحصاری برای ویندوز در دسترس است.

 

به روز رسانی NVIDIA

 

NVIDIA-Update

 

NVIDIA Update یک ابزار اختصاصی ویندوز برای نصب درایور ها در دستگاه های NVIDIA است. مانند AMD Driver Autodetect، به طور مستقل مدل های سخت افزاری را تشخیص می دهد و درایور جدیدی را در وب سایت سازنده بررسی می کند. تصمیم در مورد نصب با کاربر باقی می ماند.

 

DriverPack Solution

 

راه حل DriverPack یک نجات دهنده برای مهندسان خدمات، مدیران سیستم و کسانی است که با ارائه خدمات نصب ویندوز و برنامه ها درآمد اضافی کسب می کنند. این برنامه مجموعه عظیمی از درایور ها برای دستگاه های مارک ها و مدل های مختلف و همچنین ماژولی برای نصب آنها است.

 

DriverPack-Solution

 

DriverPack Solution در دو نسخه – آنلاین و آفلاین منتشر شده است.

توزیع آنلاین برای استفاده در رایانه شخصی که اتصال اینترنت دارد در نظر گرفته شده است. تفاوت آن در حجم کم فایل (285 کیلوبایت) آن است. پس از شروع، برنامه ویندوز را برای درایور های نصب شده و ارتباط نسخه های آنها اسکن می کند، پس از آن به پایگاه داده (در سرور خود) متصل می شود و به روز رسانی خودکار را انجام می دهد.

توزیع آفلاین (اندازه 10.2 گیگابیت) برای نصب درایور ها بر روی دستگاهی است که به اینترنت متصل نیست. علاوه بر نصب کننده، بسته آن شامل یک پایگاه داده از 960000 درایور برای ویندوز 7، XP، ویستا، 8 (8.1) و 10، هر دو در 32 بیت و 64 بیت است. پس از راه اندازی، ماژول اسکن انواع دستگاه را تشخیص می دهد و درایورها را از پایگاه داده آفلاین خود نصب می کند.

نسخه آنلاین DriverPack Solution برای استفاده مداوم در خانه مناسب است. علاوه بر پیگیری ارتباط درایورها،

به کاربر این امکان را می دهد که به طور خودکار برنامه های جداگانه را نصب و به روز کند، ناخواسته نرم افزار را حذف کند، لیست سخت افزار، اطلاعات مربوط به سیستم عامل و امنیت رایانه را مشاهده کند.

نسخه آفلاین یک راه حل اضطراری است. وظیفه آن انتخاب نه بهترین، بلکه فقط درایور مناسب برای راه اندازی دستگاه است. و بیشتر آن را از طریق اینترنت به روز کنید. DriverPack Solution و ابزارهای اختصاصی ذکر شده در بالا کاملا رایگان هستند.

 

Driver genius

 

Driver-Genius

 

Driver Genius یک ابزار جهانی مدیریت درایور است. آخرین ویرایش این برنامه شانزدهمین نسخه است که برای ویندوز 8 و 10 بهینه شده است، اما می تواند در سیستم های قدیمی تر نیز اجرا شود.

علاوه بر به‌روزرسانی نسخه‌های درایور های نصب‌شده، Driver Genius قادر است: از درایور ها نسخه‌های پشتیبان ایجاد کرده و آنها را به‌ عنوان بایگانی ذخیره کند – معمولی و استخراج‌کننده خودکار، و همچنین نصب کننده (exe). استفاده از Driver Genius برای بازیابی از نسخه پشتیبان ضروری نیست. درایور های بلااستفاده و معیوب را حذف کنید.

نمایش اطلاعات سخت افزار کامپیوتر ویژگی پشتیبان گیری گنجینه ای برای کسانی است که به طور مکرر ویندوز را مجدداً نصب می کنند. با این حال، خود برنامه به هیچ وجه یک هدیه نیست: هزینه یک لایسنس 29.95 دلار است. فقط به مدت 30 روز می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

 

Snappy Driver Installer

 

Snappy Driver Installer نرم افزاری است که توسط یکی از توسعه دهندگان DriverPack Solution ایجاد شده و اشتراکات زیادی با دومی دارد. همچنین در دو نسخه موجود است: SDI Lite و SDI Full.

 

Snappy-Driver

 

نوع SDI Lite ماژولی برای تشخیص دستگاه ها و جستجوی درایور های مناسب در اینترنت است. حجم آن 3.6 مگابایت است. پایگاه خودش را ندارد.

گزینه SDI Full یک ماژول نصب به اضافه یک پایه (31.6 گیگابایت) است. طراحی شده برای نصب درایور ها بدون توجه به دسترسی به اینترنت.

 

ویژگی های Snappy Driver Installer:

 

• بدون نصب کار می کند (فقط نسخه قابل حمل، می توانید از درایو فلش USB یا DVD اجرا کنید).

• کاملا رایگان – بدون ویژگی یا تبلیغات ممتاز.

• با یک الگوریتم انتخاب بهبودیافته بر اساس اصل ” principle”.

• در سرعت اسکن بالا متفاوت است.

• قبل از نصب درایور یک نقطه بازیابی سیستم ایجاد می کند.

• به شما امکان می دهد تم های انتخابی کاربر را تغییر دهید.

• چند زبانه (نسخه ای به زبان های انگلیسی، اوکراینی و سایر زبان های ملی وجود دارد).

• اقتباس شده برای ویندوز 10.

 

Driver booster

 

iObit Driver Booster مورد علاقه گیمر های رایانه شخصی است. منتشر شده در نسخه های رایگان، و حرفه ای – پولی. قیمت اشتراک برای دومی 590 روبل در سال است.

 

Driver-Booster

 

Driver Booster یک و تنها عملکرد دارد – اسکن سیستم برای درایور های قدیمی و نصب به روز رسانی ها با یک کلیک. و نه به‌روزرسانی‌ های ساده، بلکه (به گفته سازندگان) برای بهبود عملکرد بازی‌ها تنظیم شده است.

 

driverhub

 

یک ابزار رایگان و بسیار ساده برای نصب و به روز رسانی درایور های رایانه شخصی مبتنی بر ویندوز 7، 8 و 10. پایگاه داده آن فقط شامل درایور های اصلی و امضا شده از وب سایت های رسمی سازندگان سخت افزار است.

این برنامه برای کاربران بدون تجربه طراحی شده است. پشتیبانی از زبان انگلیسی، حداقل تنظیمات و کنترل یک دکمه عملاً امکان گیج شدن یا شکستن چیزی را حذف می کند. و اگر درایور جدید نامناسب باشد، DriverHub آن را از سیستم حذف کرده و درایور قبلی را جایگزین می کند.

همه ویژگی های DriverHub:

• جستجوی گمشده، به روز رسانی درایور های قدیمی و نرم افزارهای اضافی.

• نصب اتوماتیک.

• حالت کار ساده و تخصصی در حالت متخصص، کاربر می تواند یک درایور را از بین چندین درایور موجود انتخاب کند، در حالت ساده – خود برنامه نسخه بهینه را انتخاب می کند.

• تکمیل روزانه پایگاه داده درایو ها.

• ذخیره تاریخچه دانلود بازیابی – درایور ها را به نسخه های قبلی برگردانید.

• اطلاعات اولیه در مورد کامپیوتر را نمایش می دهد.

• ابزارهای سیستمی ویندوز را از رابط آن اجرا کنید.

 

DriverMax Free

 

DriverMax-Free

 

DriverMax یک ابزار رایگان، ساده و انگلیسی زبان است که هدف اصلی آن به روز رسانی درایورها است. برخلاف سایر برنامه های رایگان، گزینه مفید دیگری نیز دارد – ایجاد نقطه بازگشت سیستم و پشتیبان گیری از درایورهای نصب شده به انتخاب کاربر.

و همچنین از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنید. پس از نصب، DriverMax با اصرار یادآوری می کند که خوب است در سایت ثبت نام کنید و یک مجوز پولی با عملکردهای پیشرفته خریداری کنید که یکی از آنها عملکرد تمام اتوماتیک است. استفاده سالانه از 10.39 دلار شروع می شود.

 

Driver magician

 

Driver-Magician

 

Driver magician آخرین قهرمان نقد مغز رایانه است. در گذشته نزدیک 2 نسخه داشتم که یکی از آنها رایگان بود. امروز فقط یک پولی با دوره آزمایشی 13 روزه وجود دارد. هزینه مجوز – 29.95 دلار. در Driver Magician هیچ زبان پارسی وجود ندارد، اما استفاده از آن دشوار نیست. مجموعه ویژگی‌ها تقریباً مشابه در Driver Genius است:

• اسکن و به‌روزرسانی.

• ایجاد نسخه پشتیبان از درایور ها با قابلیت بازیابی هم با و هم بدون استفاده از برنامه (پشتیبان گیری در قالب یک بایگانی فشرده یا برنامه نصب ذخیره می شود).

• حذف درایور پشتیبان گیری و بازیابی پوشه های کاربر فردی – موارد دلخواه اینترنت اکسپلورر، دسکتاپ و اسناد، و همچنین – رجیستری سیستم (یک فایل).

• شناسایی دستگاه های ناشناخته برای سیستم.

• در دوره آزمایشی، برنامه کاملاً کاربردی است. سازگار با هر نسخه ویندوز احتمالاً همین است.

 

آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

 

DriverPack Solution ابزاری برای نصب نسخه های جدید درایور در حالت خودکار است. این نرم افزار مجموعه ای از اجزای نرم افزاری است که در آن می توانید درایور های لازم برای دستگاه های خود را در یک آرشیو جداگانه اضافه یا استخراج کنید.

درایور ها نقش تعیین کننده ای در عملکرد صحیح دستگاه ها و اجزای آنها دارند. آنها معمولا قدیمی می شوند و برای عملکرد بالای رایانه، پایه درایور باید به طور دوره ای به روز شود. یک راه حل مناسب برای این مشکل، برنامه Pak Solution Driver است که مجموعه ای از تمام اجزای نرم افزاری است که ممکن است در ویندوز مفید باشد.

مزایای اصلی آن نصب خودکار فایل های لازم و عدم وابستگی به اتصال به اینترنت است.

با دانلود رایگان DriverPack Solution، فرآیند نصب مجدد سیستم و بازیابی آن در صورت بروز نقص را بسیار ساده می‌کنید.

علاوه بر نصب درایور ها، توابع DriverPack Solution به شما این امکان را می دهد که نسخه های جدیدتر را از اینترنت دریافت کنید و در صورت لزوم، اجزای نرم افزار خود را به پایه برنامه اضافه کنید.

ابتدا، ابزار، سیستم را اسکن می کند و گزینه هایی را برای بهبود عملکرد رایانه شخصی شما ارائه می دهد. در عین حال، برای ساده‌سازی به‌روزر سانی‌ های آینده یا نصب درایور ها، می‌توانید مجموعه نرم‌افزاری را که به‌ طور خاص برای رایانه‌تان لازم است بنویسید. عملکرد برنامه فقط به درایور ها ختم نمی شود – می توانید سایر اجزاء را نصب کنید، به عنوان مثال، کدک ها یا مرورگرها.

 

ویژگی های کلیدی DriverPack Solution:

 

انتخاب درایور های لازم در حالت خودکار. نصب آسان اجزای لازم؛ گسترش کتابخانه برنامه با درایور های خود؛ نصب قطعات نرم افزاری لازم با هارد دیسک، فلش مموری یا دیسک. این نرم افزار در هنگام نصب مجدد سیستم عامل، دستیار خوبی خواهد بود و قادر به نصب خودکار تمامی درایور های لازم برای کار خواهد بود. مادربرد، پردازنده، کارت گرافیک، کارت شبکه و سایر قطعات. علاوه بر این، دانلود DriverPack Solution به صورت رایگان برای بهبود عملکرد رایانه شخصی با به روز رسانی اجزای نرم افزار به نسخه های جدیدتر مفید خواهد بود.

DriverPack Solution – برنامه رایگان است که به شما امکان می دهد نصب، به روز رسانی و جستجوی درایور ها را در محیط سیستم عامل ویندوز به طور خودکار انجام دهید. DriverPack Solution به طور خودکار نوع سخت افزار را تشخیص می دهد، درایور مورد نیاز را از پایگاه داده به روز رسانی دوره ای خود پیدا و نصب می کند. DriverPack Solution برای هر دو سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 32 بیتی و 64 بیتی مناسب است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.